وزن میلگرد روهینا دزفول |  جدول وزن میلگرد 8، 14 ، 16 و 20 میلگرد روهینا دزفول

اطلاع از وزن دقیق میلگرد و دیگر مقاطع فولادی برای مهندسین پروژه های عمرانی بسیار حائز اهمیت است. وزن میلگرد و مقاطع فولادی برای تخمین زدن هزینه نهایی پروژه کاملا لازم و ضروری است. کسانی که قصد خرید میلگرد در حجم های عمده را دارند، می ‌توانند با توجه به فرمول های ارائه شده نسبت به تخمین زدن وزن‌ میلگرد اقدام نمایند. ما نیز در همین راستا در این وب سایت به عنوان یکی از وب سایت های رسمی توزیع آهن و مقاطع فولادی تصمیم گرفته ایم که به صورت تخصصی در مورد وزن میلگرد روهینا دزفول صحبت کنیم. اگر شما قصد خرید میلگرد روهینا دزفول را دارید بهتر است بدانید که اعداد و ارقام این میلگرد در جدول بسیار نزدیک به جدول اشتال و هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این میلگرد تا انتها با ما همراه باشید.

وزن میلگرد روهینا دزفول

جدول وزن میلگرد روهینا دزفول

وزن میلگرد روهینا دزفول در حد استاندارد است و استحکام بسیار بالایی نیز دارد. به همین جهت نیز قیمت آن کاملا مقرون به صرفه است. تمامی کسانی که در جنوب و یا در غرب کشور سکونت دارند می‌ توانند با صرف هزینه‌ های کاملا مناسب و کم برای حمل و نقل، این نوع میلگرد را برای پروژه‌ های عمرانی خود خریداری نمایند. کارخانه میلگرد روهینا دزفول در سال 1389 تاسیس شد و میلگردها را دقیق مطابق با استانداردهای جهانی تولید می نماید. علامت اختصاری حک شده بر روی این میلگردها به صورت ROUHINA است. ما در ادامه مقاله به صورت تخصصی تر جدول وزن میلگرد روهینا دزفول را برای شما ترسیم کرده ایم تا شما بتوانید با اطلاع از وزن دقیق میلگرد ها نسبت به خرید خود اقدام نمایید.
وزن شاخه 12 متری میلگرد روهینا دزفول بر حسب کیلوگرم:

سایز

8

10

12

14

16

18

20

22

25

28

32

وزن

4.6

7.3

10.3

14.2

18.5

23.2

29

35

45

57

74

نکته دیگری که به هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه داشته باشید قیمت محصول است. اگرچه قیمت گذاری میلگرد در ایران بر اساس وزن آن انجام می‌ شود، اما پس از اطلاع کامل و دقیق از وزن، می بایست به ویژگی های دیگر آن نیز از جمله استحکام، درجه خلوص و همچنین نزدیک بودن اعداد و ارقام میلگرد به جدول اشتال دقت داشته باشید. در صورت هرگونه مشکل برای خرید میلگرد روهینا دزفول میتوانید از طریق های ارتباطی این وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در مورد چگونگی خرید محصول راهنمایی کنند. برای اطلاع از آخرین قیمت آهن آلات و میلگرد می توانید به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پخش مراجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)