جدول وزن میلگرد نیشابور | وزن میلگرد 12، 16، 18 و 20 میلگرد نیشابور

اگر پروژه ساخت و ساز در شمال شرق کشور داشته باشید، بدون شک از میلگرد نیشابور استفاده کرده‌اید. کارخانه فولاد خراسان یکی از تولیدکنندگان برتر میلگرد رد شرق کشور است که از سال 1380 فعالیت خود را شروع کرد. میلگردهای تولید شده این مجتمع، با نام میلگرد نیشابور شناخته شده هستند. میلگرد نیشابور یکی از میلگردهای باکیفیت و شناخته شده برای افراد فعال در حوزه آهن آلات است. در این مطلب در مورد وزن میلگرد نیشابور، کارخانه‌های تولیدکننده این محصول و... صحبت خواهیم کرد.

جدول وزن میلگرد نیشابور | وزن میلگرد 12، 16، 18 و 20 میلگرد نیشابور

مشخصات میلگرد نیشابور

کارخانه فولاد خراسان میلگردهای تولید شده خود را در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار تولید می‌کند. میلگردهای ساده این کارخانه از سایز 10 تا 50 میلیمتر با حداقل ازیاد طول نسبی 25 درصد ساخته و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود. این در حالی است که میلگردهای آجدار نیشابور در گرید A3 از سایز 10 تا 32 میلی‌متر با آج 304 و 400 تولید می‌شوند.

 

وزن میلگرد نیشابور

میلگرد نیشابور به عنوان میلگرد سنگین شناخته می‌شود. در جدول زیر می‌توانید وزن میلگرد نیشابور را مشاهده کنید. از این جدول می‌توان به این نتیجه رسید که وزن میلگرد 16 نیشابور نزدیک به جدول اشتال است و با توجه به استاندارد بودن می‌تواند برای پروژه‌های ساخت و ساز استفاده شود. این در حالی است که قیمت میلگرد 14 نیشابور، مناسب‌تر است. وزن میلگرد 18 نیشابور هم تقریبا کمی از جدول اشتال پایین تر است اما کیفیت خوب و قیمت مناسب آن باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.

وزن میلگرد نیشابور

به طور کلی قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوسانات نرخ ارز و دلار، قیمت جهانی فولاد، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و... بستگی دارد. البته شما برای خرید این محصول باید هزینه‌های حمل و نقل میلگرد را هم در نظر داشته باشید.. شما می‌توانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. قیمت میلگرد نیشابور در سایت در جدولی جداگانه برای کاربران قابل مشاهده است و هر روز توسط کارشناسان ما آپدیت می‌شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید
1 از 5 (2 امتیاز)