وزن میلگرد ابرکوه | وزن میلگرد 12، 14 ، 16 ، 20 و 25 میلگرد ابرکوه

کارخانه صنایع آهن و فولاد سرمد ابر کوه یزد، یک کارخانه مجهز تازه تأسیس است که در حوزه تولید و ساخت میلگرد آج دار فعالیت می کند. این کارخانه از سال 95 محصولات خود را به بازار عرضه کرده است و از آن جایی که محصولات آن، از لحاظ کارایی واقعاً منحصر به فرد هستند خیلی مورد استقبال قرار گرفته اند و توانسته اند گوی سبقت را از رقبای خود در این بازار بربایند. از این رو، ما قصد داریم در ادامه ضمن معرفی محصولات این کارخانه در مورد وزن میلگرد ابر کوه نیز صحبت کنیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی بیش تر با محصولات این کارخانه، با ما همراه باشید.

وزن میلگرد ابرکوه | وزن میلگرد 12، 14 ، 16 ، 20 و 25 میلگرد ابرکوه

وزن میلگرد ابر کوه/ وزن میلگرد 12، 14، 16، 20، 25

میلگرد های ابر کوه بر اساس آخرین استاندارد های جهانی طراحی شده اند و در مقایسه با نمونه های مشابه خود وزن بیش تری دارند و بهتر کار می کنند. اما با این حال، با قیمت کم تری به بازار عرضه می شوند. از این رو، در حال حاضر کاربرد زیادی دارند و در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.

جدول وزن میلگرد ابر کوه

از آن جایی که وزن یک میلگرد خیلی مهم است و در حین خرید حتماً باید جدی گرفته شود ما اینک قصد داریم به این موضوع بپردازیم و وزن مهم ترین محصولات برند ابر کوه را به اطلاع شما برسانیم:

جدول وزن میلگرد ابر کوه

با توجه به این که کیفیت و کارایی یک سازه فلزی مانند میلگرد می تواند به طور مستقیم بر استحکام و استقامت ساختمان تأثیر بگذارد، توصیه ما این است که اگر قصد ساخت و ساز دارید، برای خرید این قبیل تجهیزات حتماً به سایت ahanpakhsh.com فعالیت می کند، مراجعه کنید تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ممکن خریداری کنید. در صورتی هم که در این زمینه تجربه ای ندارید حتماً از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید تا یک گزینه مناسب را انتخاب کنید و در حین ساخت و ساز با مشکلی مواجه نشوید و این نکته را در نظر داشته باشید که هر گونه سهل انگاری در مورد این مسأله، عواقب غیر قابل جبرانی به دنبال خواهد داشت.

 

به این مطلب امتیاز دهید
5 از 5 (1 امتیاز)

سوالات متداول وزن میلگرد ابرکوه یزد

آیا وزن میلگرد ابرکوه یزد استاندارد است؟

با توجه به این که میلگرد تولید شده در کارخانه ابرکوه مطابق جدیدترین استاندارد های بین المللی است، در قیاس با دیگر تولیدات مشابه خود دارای وزن بیشتری است. اما این به معنای ایراد در آن نیست و این اضافه وزن کاملا بر اساس استاندارد های موجود است. شما می توانید جدول وزنی این محصول را در همین صفحه از آهن پخش مشاهده نمایید.

علت تفاوت وزن میلگرد ابرکوه یزد با یکدیگر چیست؟

همانطور که می دانید هر چه سایز میلگرد بیشتر شود، ضخامت آن نیز بیشتر می شود این افزایش ضخامت باعث تفاوت وزنی بین انواع میلگرد های ابر کوه یزد می شود. همچنین وزن ارائه شده برای این محصول بر اساس شاخه های 12 متری است و در صورت تغییر طول، وزن آن ها نیز تغییر خواهد کرد.

جدول وزن میلگرد ابرکوه یزد بر چه اساس تنظیم شده است و از کجا قابل مشاهده است؟

جدول وزنی میلگرد ابرکوه مطابق آخرین اطلاعات ارائه شده توسط کارخانه تولید کننده آن تدوین شده است. این وزن در حالت استاندارد ارائه شده است و وزن واقعی ممکن است به دلیل تغییر چگالی مواد اولیه در هنگام ساخت، تفاوت بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی داشته باشد. استاندارد وزن گیری میلگرد بر اساس شاخه های 12 متری هر سایز از آن است