وزن میلگرد شاهرود| وزن میلگرد 10، 12، 14 ، 16 ، 18 و 20  میلگرد شاهرود

میلگردها یکی از اجزای اصلی ساختمان‌سازی و یکی از مهمترین مقاطع فولادی هستند. همان‌طور که می‌دانید، کارخانه‌های زیادی در زمینه تولید میلگرد در ایران فعالیت دارند. میلگرد شاهرود یکی از محصولاتی است که برای افراد فعال در حوزه آهن آلات شناخته شده است. کارخانه فولاد شاهرود در استان سمنان واقع شده است و تولید میلگردهای آجدار یکی از خدمات اصلی این مجتمع فولادی است. قبل از خرید این محصول باید اطلاعاتی در قبیل وزن، استاندارد، کیفیت و حتی قیمت این محصول داشته باشید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. میلگردهای شاهرود در گرید A3 در سایزهای 10 تا 28 میلی‌متر تولید و روانه بازار فولاد می‌شوند. میلگردهای شاهرود مطابق با استاندارد 3132 تولید می‌شود و از کیفیت لازم برخوردار است. میلگرد شاهرود با علامت اختصاری SHS TC شناخته شده است. علامت T نشان دهنده این است که میلگردهای شاهرود مطابق با فرآیند ترمکس ساخته می‌شوند.

وزن میلگرد شاهرود| وزن میلگرد 10، 12، 14 ، 16 ، 18 و 20  میلگرد شاهرود

جدول وزن میلگرد شاهرود

به طور کلی برای خرید میلگرد اطلاع از وزن این محصول اهمیت زیادی دارد. در جدول زیر می‌توانید وزن میلگرد شاهرود را در مقایسه با میلگرد ذوب آهن مشاهده کنید. وزن میلگرد 16 شاهرود به جدول اشتال نزدیک است و بنابراین می‌تواند بهترین سایز این نوع میلگرد برای پروژه‌های ساختمانی باشد. این سایز از میلگرد شاهرود برای خرید طرفداران زیادی دارد. علاوه بر میلگرد 16، میلگرد 18 شاهرود هم با جدول اشتال فاصله کمی دارد و به همین دلیل توسط خیلی از مصرف کنندگان خریداری می‌شود.

وزن میلگرد شاهرود| وزن میلگرد 10، 12، 14 ، 16 ، 18 و 20  میلگرد شاهرود

آیا خرید میلگرد شاهرود مقرون به صرفه است؟

خرید میلگرد شاهرود برای پروژه‌هایی که در نزدیکی این کارخانه هستند به دلیل کیفیت بالای این محصول می‌تواند مقرون به صرفه باشد. این نکته را هم اضافه کنیم که میلگرد شاهرود نسبت به کیفیت آن، تقریبا از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید و سفارش میلگرد شاهرود می‌توانید با کارشناسان آهن پخش تماس بگیرد. قیمت میلگرد شاهرود در جدولی جداگانه در سایزهای مختلف برای کاربران قابل مشاهده است. قیمت این محصول به صورت روزانه توسط کارشناسان ما آپدیت می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن پخش و بررسی قیمت‌ها، برای ثبت سفارش نهایی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
3 از 5 (2 امتیاز)