علامت اختصاری میلگرد معراج گلستان

از انواع میلگرد به منظور بالا بردن مقاومت کششی ساختمان ها و ساز های دیگر بهره می برند. نقش پر رنگی که این محصول در استحکام و مقاومت سازه ها دارد باعث شده است که مهندسان و کارشناسان به دنبال نمونه های اصل و با کیفیت این محصول باشند. کشور ما به دلیل داشتن منابع مناسب از سنگ آهن، یکی از قطب های مهم تولید میلگرد محسوب می شود. کارخانه های بسیاری در کشور ما به تولید انواع میلگرد برای مصارف مختلف اقدام نموده اند. هر کارخانه سازنده برای محصولات تولیدی خود دارای علامت اختصاری و آرم مخصوص است که بر روی میلگرد های تولیدی خود حک می کنند.


علائم اختصاری که بر روی میلگردها حک می شوند می توانند اطلاعات لازم از ویژگی های این محصول را در اختیار قرار دهند. علامت های اختصاری یا بر روی میلگرد و یا بر روی پلاکی که حاوی بندیل این محصول است حک شده است. علامت های اختصاری بر روی میلگرد می تواند اطلاعات دقیقی از کارخانه سازنده و مشخصات آن بدهد. این مشخصات عبارتند:
  • اندازه آج
  • قطر میلگرد
  • نوع میلگرد
  • کارخانه سازنده

خریداران این محصول حتما در هنگام خرید نگاه ویژه ای به علائم اختصاری درج شده بر روی آن ها دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت آهن آلات و میلگرد می توانید به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پخش مراجعه کنید.

علامت اختصاری میلگرد معراج گلستان

آرم حک شده بر روی میلگرد معراج گلستان چیست؟

آرم میلگرد معراج گلستان را می توان به شکل بالا و به شکل یک حرف لاتین M که به صورت یک لوگو طراحی شده است مشاهده کرد. علائم اختصاری که بر روی میلگرد های کارخانه معراج گلستان درج شده است با حروف، SMGCT نمایش داده می شود. مهندسان و کارشناسان با تحلیل این حروف می توانند اطلاعات لازم درباره این نوع میلگرد را به دست آورند. میلگرد حاصل از خنک کاری با علامت اختصاری T نشان داده می شود. این در صورتی است که حرف U برای تولید به روش هایی غیر از خنک کاری نشانه گذاری می شود. حرف A برای میلگرد هایی ک استحکام آن ها با استفاده از عناصر آلیاژی تامین می شود به کار می رود.

آرم حک شده بر روی میلگرد معراج گلستان چیست؟


از کجا بفهمیم میلگرد تولید کارخانه معراج گلستان است؟

در جواب به این سوال می توان گفت که آرم ها و علامت اختصاری که بر روی میلگرد های تولیدی درج می شوند مانند شناسنامه محصول هستند و می توان با استفاده از این علائم و نشانه ها میلگرد را احراز هویت کرد. آرم مخصوص به کارخانه گلستان یکی از مواردی است که مانند مهر تایید بر محصولات آن قرار می گیرد. در وهله دوم علائم اختصاری درج شده نیز که توسط متخصصان و کارشناسان رمزگشایی می شوند نشان از اصل بودن میلگرد های خریداری شده دارند. علاوه بر آرم مخصوص و علائم اختصاری که کارخانه های سازنده بر روی محصولات خود حک می کنند، خرید از یک مرکز مطمئن می تواند تضمین کننده اصل بودن میلگرد های خریداری شده باشد. خرید مستقیم این محصول از کارخانه های سازنده ممکن است برای تمامی خریدارن میسر نباشد از این رو انتخاب یک مرکز فروش معتبر و مورد اطمینان می تواند مناسب ترین گزینه برای خرید محسوب شود. فروشگاه اینترنتی آهن پخش از مهم ترین مراکز فروش میلگرد معراج گلستان محسوب می شود.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)