جدول وزن میلگرد آناهیتا گیلان | وزن میلگرد 16، 18 و 20 میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا، نامی آشنا برای همه افراد فعال در حوزه آهن آلات است. اگر تا به حال خرید میلگرد داشته‌اید، قطعا نام این میلگرد را شنیده‌اید. سبک بودن وزن میلگرد آناهیتا یکی از مهمترین ویژگی‌های این میلگرد است که باعث می‌شود خرید این محصول، مقرون به صرفه باشد. کارخانه فولاد آناهیتا از سال 1369 فعالیت خود را در شهرک صنعتی رشت شروع کرد. ظرفیت این کارخانه در سال به 320 هزار تن می‌رسد. این کارخانه بسیاری از میلگردهای تولید شده را به سایر کشورهای همسایه صادر می‌کند.

ویژگی و استانداردهای میلگرد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا میلگردهای خود را در گرید A2 از سایز 8 الی 32 میلی‌متر و همچنین گرید A3 در سایزهای 12 تا 32 تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کند. سبک بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های میلگرد آناهیتا گیلان است. خرید از این کارخانه می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های شمال کشور، خرید مقرون به صرفه و خوبی باشد. میلگردهای تولید شده این کارخانه مطابق با استاندارد 3132 است و از کیفیت لازم برخوردار است.

ویژگی و استانداردهای میلگرد آناهیتا گیلان

وزن میلگرد ۱۰ آناهیتا

از آنجایی که قیمت انواع میلگرد آناهیتا بر اساس وزن آن محاسبه می شود، کسانی که خریدار میلگرد 10 آناهیتا گیلان هستند، باید از وزن دقیق آن مطلع باشند. وزن شاخه 12 متری میلگرد 10 آناهیتا برابر با 6.5 کیلوگرم است که به نسبت میلگرد سایز 10 کارخانه های دیگر وزن مناسب تر و مقاومت بهتری دارد. وزن این میلگرد نسبت به جدول اشتال وزنی سبک‌تر است و با وزن مناسبی که دارد، مقرون به صرف و اقتصادی است، همچنین می‌توان از انواع ساده و بدون آج آن، در کاربردهایی مانند ساخت لوازم فلزی استفاده کرد. این محصولات برای ساخت تزئینات بسیار مناسب هستند، زیرا مقاومت بالایی دارند، وزن آن‌ها سبک است و بسیار منعطف و جوش‌پذیر هستند.

وزن میلگرد ۱۰ آناهیتا

وزن میلگرد آناهیتا گیلان 

برای خرید میلگرد لازم است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید؛ یکی از پارامترهایی که باید به آن توجه داشته باشید، وزن میلگرد آناهیتا است. وزن میلگرد می‌تواند روی کیفیت این محصول تاثیر چشمگیری داشته باشد. میلگرد آناهیتا در بازه جدول اشتال است اما به عنوان میلگرد سبک شناخته می‌شود. در جدول زیر می‌توانید وزن میلگرد آناهیتا گیلان را مشاهده کنید. با توجه به جدول زیر می‌توان به این نتیجه رسید که وزن میلگرد 16 آناهیتا فاصله کمی با جدول اشتال دارد و همین موضوع باعث می‌شود که کیفیت بالاتری داشته باشد و بیشتر خریداری شود. این در حالی است که میلگرد 14 آناهیتا هم فاصله کمی با جدول اشتال دارد و از کیفیت لازم برخوردار است.

وزن میلگرد آناهیتا گیلان

برای خرید میلگرد آناهیتا می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و سفارش خود را ثبت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر موقعیت جغرافیایی، پروژه مورد نظر شما در شمال کشور باشد، خرید این میلگرد از کارخانه می‌تواند باعث شود که در هزینه‌های پروژه شما صرفه جویی شود. اگر سوالی در مورد این میلگرد و ویژگی‌هایی آن دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید
5 از 5 (2 امتیاز)