بهترین میلگرد برای ساختمان سازی

از مقاطع فولادی مختلفی می‌توان برای ساختمان‌سازی استفاده کرد. میلگردها یکی از این مقاطع هستند که در ساخت یک سازه، جایگاه ویژه‌ای دارند. میلگردهای مختلفی هستند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی تمامی ساختمان‌ها باید از مقاطع و مصالح باکیفیت استفاده کنند تا سال‌های سال دوام داشته باشند و در دراز مدت دچار مشکل نشوند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین میلگرد برای ساختمان سازی صحبت کنیم. اگر در این باره چیزی نمی‌دانید و قصد دارید اطلاعاتی به دست آورید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین میلگرد برای ساختمان سازی چه ویژگی هایی دارد؟

میلگردهای TMT یکی از بهترین میلگردهایی هستند که می‌توان از آن‌ها در ساختمان سازی استفاده کرد. این نوع میلگردها با نام میلگرد ترمومکانیکی و ترمکس شناخته می‌شوند و دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • میلگردی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید قدرت و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد، چرا که استحکام سازه یکی از مهمترین مواردی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. میلگردهای TMT این ویژگی را دارند و معمولا در مناطق زلزله‌خیز قابل استفاده هستند.
  • این نوع میلگردها در گریدهای مختلفی قابل استفاده هستند و این یکی از مهمترین ویژگی‌های میلگردهای TMT است. این محصول را می‌توانید در گریدهای Fe 415 تا Fe 600 خریداری کنید. گریدهای پایین دارای مقاومت کم و انعطاف‌پذیری بالایی هستند و آن‌هایی که گرید بیشتری دارند، مقاومت بالا و انعطاف پذیری پایین دارند. Fe 500 بهترین گرید این نوع میلگرد است.
  • میلگرد TMT توسط سازمان استاندارد بین المللی(ISO) تأیید شده است و همین موضوع می‌تواند باعث شود که کیفیت بالایی داشته باشد. برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد با کارشناسان فروش آهن پخش تماس حاصل نمایید.

بهترین میلگرد برای ساختمان سازی چه ویژگی هایی دارد؟ 

  • یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع میلگرد، شکل‌پذیر بودن آن‌هاست که به راحتی خم می‌شوند. این انعطاف‌پذیری و شکل پذیری این محصولات باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن‌ها را حمل و نقل کرد.
  • به طور کلی می‌توان گفت که میلگردهایی که در برابر خوردگی مقاوم هستند، همیشه برای اهداف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سعی کنید همیشه خرید این محصول را از شرکت‌های معتبر فولادی انجام دهید تا میلگرد خریداری شده دوام بالایی داشته باشد و دچار ضرر و خسارت نشوید.

بهترین میلگرد ایران

میلگردها در کارخانه‌های مختلفی تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود؛ اگر از لحاظ کیفیت بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم که بهترین میلگرد ایران، متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان است که از لحاظ استاندارد و کیفیت در رده‌ی بهترین میلگرد قرار داد. این مجتمع فولادی هم میلگردهای ساده و هم میلگردهای آجدار تولید می‌کند.
به این دلیل که میلگردها تنوع بالایی دارند، در خیلی از موارد، انتخاب یک میلگرد خوب برای ساختمان سازی ممکن است کمی زمان‎بر و حتی دشوار باشد. میلگردهای TMT در حال حاضر، بهترین نوع میلگردهای ساختمانی هستند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان با ما تماس بگیرید.

بهترین میلگرد ایران 

آهن پخش ارائه دهنده میلگردهای ترمکس

یک نکته قابل توجه اینجاست که کارخانه میلگرد فایکو یکی از تولیدکنندگان میلگرد ترمکس است و در شرکت آهن پخش، این نوع میلگرد از این کارخانه معروف و شناخته شده به فروش می‌رسد. اگر قرار است برای ساختمان سازی میلگرد ترمکس انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید خرید خود را از شرکت آهن پخش سفارش دهید.
میلگردهایی که از کارخانه‌های مختلف خریداری می‌شوند و در آهن پخش به فروش می‌رسند، از ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند و هم برای ساختمان سازی و هم صنایع مختلف قابل استفاده‌اند. اگر نیاز به کسب اطلاعاتی بیشتر در مورد میلگردهای ترمکس دارید، می‌توانید با کارشناسان آهن پخش در تماس باشید.
ما در این مقاله در مورد بهترین نوع میلگرد ساختمانی صحبت کردیم. همان طور که گفتیم، میلگردها انواع مختلفی دارند و لازم است که تفاوت میلگرد صنعتی و ساختمانی را بدانیم. اگر شما بهترین نوع میلگرد ساختمانی را بشناسید، به راحتی می‌توانید برای سازه خود این نوع میلگرد را انتخاب کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و میلگردی را خریداری کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. میلگردهای TMT بهترین نوع میلگردهای ساختمانی هستند که دوام و کیفیت بالایی دارند.

 

به این مطلب امتیاز دهید
2 از 5 (1 امتیاز)