بازار آهن تهران کجاست؟

بزرگ ترین بازار آهن تهران یعنی بازار آهن شادآباد، در منطقه ای به نام شادآباد در قسمت ورودی غربی تهران بزرگ قرار دارد. به دلیل موقعیت مناسب این منطقه برای حمل و نقل آهن آلات و عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین، در دهه هفتاد مسئولان شهرداری تهران تصمیم گرفتند که بازار آهن تهران را از خیابان مولوی و بازار آهن خیام در شهر تهران به این منطقه انتقال دهند. در گذشته به دلیل ترافیک بسیار در سطح شهر، آلودگی هوا و آلودگی صوتی، مشکلات زیادی برای انجام کار های مربوط به خرید و فروش آهن آلات و ابزار های صنعتی به وجود می ‌آمد؛ اما امروزه به دلیل دسترسی آسان به این بازار آهن، صنعتگران به راحتی می‌ توانند از چند مسیر به این بازار بروند. در ادامه بهترین مسیر ها برای رسیدن به بازار آهن شادآباد تهران را معرفی می کنیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت تیر آهن و سایر آهن آلات مور نیاز خود با آهن پخش همراه شوید. قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز در سایت آهن پخش بروز و دقیق است. هر مدل تیرآهنی را که بخواهید از جمله  تیرآهن ۱۶ اهواز در سایت آهن پخش به قیمت روز به شما عرضه می شود.

بازار آهن تهران

یکی دیگر از بازار های آهن اصلی در شهر تهران بازار آهن آلات مکان می باشد. این بازار عرضه کننده انواع درب های کرکره ای برقی و انواع یراق آلات می باشد. بازار آهن مکان نیز ۲۴۰۰ کارگاه دارد که در زمینه فروش یراق آلات فلزی فعالیت می کنند.
بازار آهن شادآباد تهران دارای بخش های مختلفی است. این بازار از سه بخش بازار آهن فروشان، بازار ابزار و بازار تولیدات محصولات فلزی، تشکیل شده است.
در بازار آهن فروشان انواع محصولات فولادی و آهنی برای خرید در اختیار مشتریان قرار دارد. افرادی که به این بازار مراجعه می کنند می توانند انواع تیر آهن، نبشی، ورق فولادی، میلگردها، پروفیل ناودانی، محصولات آلومینیومی و مسی را به راحتی پیدا کنند و خریداری کنند.
در بازار ابزار نیز، تمام انواع ابزار خانگی، ابزار آلات صنعتی، انواع مختلف پیچ و مهره، سنگ فرز، مته و ... در دسترس مشتریان قرار دارد.
بخش های تولیدی بازار آهن تهران نیز شامل تولید کننده ‌های محصولات فلزی مانند نرده های آهنی، درب و پنجره فلزی، کانال گالوانیزه کولر و ... می ‌شود که برای فروش به مشتریان عرضه می‌ شوند.

بازار آهن تهران 

برای رسیدن به بازار تهران می توانید از مسیرهای زیر استفاده کنید:

  • مسیر اول: از سمت بلوار الغدیر شمالی، برای رسیدن به بلوار الغدیر می توانید از اتوبان آزادگان وارد این بلوار شده و به راحتی به بازار آهن شادآباد برسید.
  • مسیر دوم: از جاده قدیم کرج، به سمت میدان شیر پاستوریزه و در نهایت مجدداً وارد بلوار الغدیر شده و به بازار آهن برسید.

مسیر های فرعی بازار آهن تهران عبارتند از:

  1. بلوار معلم، مسیر خیابان ۴۵ متری زرند
  2. بلوار معلم چهارراه یافت آباد
  3. مسیر مترو تهران به بازار آهن شادآباد

خریداران می توانند به راحتی از خط ۴ مترو در ایستگاه آزادی استفاده کنند و پس از رسیدن به ایستگاه های نعمت آباد و آزادگان، با استفاده از تاکسی به بازار آهن تهران برسند.

قیمت بازار آهن تهران 

قیمت بازار آهن تهران

قیمت آهن در بازار آهن شادآباد تهران نسبت به سایر مناطق تهران ارزان تر می باشد. به دلیل وجود مراکز فروش بسیار در این بازار، سطح رقابت بالا است و فروشندگان برای به دست آوردن مشتری تلاش می ‌کنند محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب به فروش برسانند. قیمت بازار آهن تهران نسبت به سایر بازار های فروش محصولات فلزی و آهن آلات کاملاً منصفانه می باشد. از نظر کیفیت نیز محصولات تولید شده در این بازار دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های موجود که بر بازار و اقتصاد داخلی ایران تأثیر بسزایی داشته ‌اند، قیمت بازار آهن تهران نیز روزانه دستخوش نوسانات و تغییراتی می‌ شود. به همین منظور از افرادی که قصد خرید آهن در بازار آهن تهران را دارند می توانند در وب سایت های رسمی، قیمت ها را به صورت ساعتی ملاحظه کنند تا هنگام خرید اطلاعات کافی در مورد محصولات فلزی که نیاز دارند، داشته باشند.
علاوه بر خرید از بازار آهن تهران می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی از نمایندگی بازار آهن تهران، فروشگاه اینترنتی آهن پخش انجام دهید و از مراجعه حضوری بپرهیزید. سفارش شما با قیمت بازار آهن تهران، در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل مورد نظر به دست شما خواهد رسید. شما می توانید جدول اشتال تیرآهن را در سایت آن مشاهده کنید و اطلاعات زیادی درباره تیرآهن کسب کنید. هر نوع اطلاعاتی را بخواهید از این معتبر ترین مرکز فروش آهن در تهران کسب کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
5 از 5 (1 امتیاز)