تولید کنندگان پروفیل Z

پروفیل های فولادی محصولاتی هستند که آن ها را از متریال هایی مانند آهن، منگنز، کربن، وانادیوم، تیتانیوم، زیرکونیوم و غیره تولید می کنند. در اوایل قرن ۱۹ پروفیل برای اولین بار پا به عرصه صنعت گذاشت. بدیهی است که با پیشرفت علم و گذشت زمان این محصول همسو با کاربرد های گوناگون خود توسعه پیدا کرد. در ادامه قصد داریم تولید کنندگان پروفیل زد در ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی شرکت های تولیدکننده پروفیل Z

شرکت کیان پرشیا واقع در تهران
این شرکت در دهه ۸۰ تولید انواع مختلف لوله های قطور فولادی درز مستقیم، اسپیرال و همچنین مقاطعی مانند پروفیل زد و پروفیل های دیگر را آغاز نمود. این کمپانی مدل های گوناگون پروفیل در و پنجره مانند پروفیل رومی، پروفیل کلافی، پروفیل مکزیکی و پروفیل لنگه دری را در گروه تولیدی خود قرار داده است. کیان پرشیا یکی از مهمترین تولید کنندگان پروفیل Z در کشور است.

شرکت جهان پروفیل پارس واقع در تهران
این کمپانی در واقع در زمره بزرگترین تولید کنندگان پروفیل Z برتر داخلی قرار دارد و از اواسط دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. جهان پروفیل پارس به جز ساپورت کردن نیاز های داخلی کشور محصولاتی را هم برای رفع نیاز های کشور های خارجی صادر می کند. این شرکت پروفیل های خود را در دو مدل باز و بسته راهی بازار کرده است.

شرکت نورد لوله یاران واقع در تهران
کمپانی نورد لوله یاران یکی از تولید کنندگان پروفیل Z معروف داخلی می باشد. از تولیدات این کمپانی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • پروفیل مقاطع باز و بسته
  • قوطی
  • پروفیل مستطیل و مربع
  • پروفیل درب و پنجره
  • پروفیل Z
  • لوله های صنعتی و ساختمانی مانند لوله های شهری و گاز خانگی
  • لوله‌ های شوفاژ، آب آشامیدنی و غیره

شرکت لوله و پروفیل آپادانا واقع در اصفهان
این شرکت در سال ۸۳ در استان اصفهان واقع در شهرک صنعتی جِی احداث شد. این کمپانی امروزه با به روز کردن تجهیزات و خط تولید خود به یکی از معروفترین تولید کنندگان پروفیل Z در ایران مشهور شده است.

تولید کننده پروفیل Z

شرکت صدرا پروفیل واقع در تهران
این کمپانی سال ۸۰ در شهرک صنعتی شمس آباد احداث شد و به سرعت توانست محصولاتی مانند لوله های داربستی، صنعتی، مدل های مختلف قوطی ساختمانی و صنعتی، انواع پروفیل های ساختمانی و صنعتی، پروفیل Z و همچنین مدل های مختلف پروفیل درب و پنجره را تولید کند و جزو بزرگترین تولید کنندگان پروفیل Z در کشور شود.

شرکت لوله و پروفیل صابری واقع در تهران
این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد و در سال ۸۷ تاسیس شد و به سرعت خود را در زمره تولید کنندگان پروفیل Z برتر کشور قرار داد. به استثنای پروفیل Z این کمپانی محصولات زیر را نیز تولید می کند:

  • پروفیل های درب و پنجره و چهارچوبی
  • پروفیل های چهارضلعی
  • پروفیل های فولادی باز و در جوش

این شرکت با استفاده از به روز ترین ماشین آلات دنیا در خصوص تولید لوله و پروفیل توانسته است همگام با تکنولوژی روز دنیا تولیدات خود را پیش ببرد.

شرکت پروفیل آسیا واقع در اصفهان
این شرکت در سال ۷۱ تاسیس شد و توانست سه سال بعد بهره برداری خود را آغاز نماید و در زمره بهترین تولید کنندگان پروفیل Z در کشور قرار گیرد. مقصود اصلی کمپانی پروفیل آسیا ساخت مدل های مختلف پروفیل فولادی برای مصارف صنعتی و ساختمانی با کیفیتی بسیار زیاد، همچنین نهادینه کردن استاندارد های بین المللی و استاندارد های ملی در تولیدات خود می باشد. شرکت مذکور این مهم را با کادر بسیار مجرب علمی-مهندسی خود پیش می برد.

معرفی شرکت های تولیدکننده پروفیل Z

خرید پروفیل Z از برترین تولیدکنندگان

امروزه با آنلاین شدن ارتباطات انسانی و باز شدن پای اینترنت به خرید و فروش های روزانه، همه به دنبال سایتی هستند تا محصولات مورد نیاز خود را از طریق آن تهیه کنند. این موضوع درباره خرید و فروش محصولات مهمی مانند آهن آلات هم صادق است.
گروi صنعتی آهن پخش این کار را برای شما هموطنان عزیز میسر کرده است. شما می توانید با جست‌وجو در سایت آهن پخش، پروفیل Z مورد نیاز خود را از برترین تولیدکنندگان پروفیل Z در ایران خریداری کنید. همچنین کارشناسان ما در آهن پخش آماده اند تا به تمامی سوالات شما در حوزه آهن آلات و خرید آن ها پاسخ دهند.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)