ورق رنگی در شیراز

ورق رنگی در شیراز که با تکنیک های خاصی رنگ آمیزی می شود، در دو مرحله با رنگ پوشش داده می شود. این ورق ها به خوبی شکل می گیرند و در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند.

ورق گالوانیزه رنگی در شیراز

این ورق در دو عرض 1000 و 1250 میلی متر تولید می شود. ضخامت این ورق ها نازک بوده و براساس استاندارد مناسب بین 20 تا 70 میلی متر است. این ورق ها در انواع رنگ ها قابل سفارش هستند و قابلیت فرم دهی دارند.
از این ورق در صنایع مختلفی استفاده می شود که می توان به سقف و بدنه کارگاه ها و انبارها، بدنه ی کامپیوتر و کابینت، سقف کاذب، آبگرمکن، پوشش نمای داخلی و خارجی ساختمان ها اشاره کرد.
ورق های رنگی دارای اشکال مختلف هستند. نوع شادولاین یا کرکره ای، سینوسی یا هلالی، شیروانی و هشتی و طرح سفال از اشکال ورق های رنگی در شیراز هستند. فرآیند آماده کردن این ورق ها شامل تمیزکاری، شستشو با آب، آماده سازی و شستشوی مجدد ورق و غیر فعال سازی می باشد.
به وسیله روش گالوانیزاسیون یک پوششی روی سطح آهن یا فولاد تشکیل می شود.

ورق رنگی در شیراز

به اینصورت که با فرو بردن این قطعه در وان مذاب و سپس خروج از آن، ترکیب سطح این قطعه با اکسیژن و کربن لایه ای مقاوم نسبت به زنگ زدگی روی آن تشکیل می شود. با انجام این عملیات، فلز در برابر زنگ زدگی مقاوم می شود. این ویژگی یکی از دلایل استفاده از ورق رنگی در شیراز است.
پس از انجام فرآیند گفته شده روی ورق ها، رنگ نهایی از جنس های مختلفی مانند اپوکسی، پلی اورتان، پلی استر، پلی وینیل کلراید به وسیله غلتک روی سطح ورق ها اعمال می شود. این رنگ ها در رنگ های سبز، نقره ای، سفید، کرمی، قهوه ای، آبی، قرمز و 8 رنگ دیگر در بازار وجود دارند.

به این مطلب امتیاز دهید
3 از 5 (3 امتیاز)