ورق سفید چیست

آیا میدانید ورق سفید چیست؟ همانطور که از نام آن مشخص است، این ورق به رنگ سفید است. رنگ کردن سطوح ورق سفید با استفاده از تکنولوژی های خاصی برای ثبات رنگ و عدم ایجاد ترک روی آن انجام می شود.

 

ویژگی های ورق سفید چیست؟

استفاده از ورق های سفید در نماهای ساختمان ها، نه تنها زیبا بوده بلکه در عین سادگی، حس به روز بودن را به بیننده منتقل می کند. نوع رنگ به کار رفته در این ورق و درخششی که دارد، در نگاه اول حس تمیزی و پاکیزگی را به بیننده الهام می کند، به همین دلیل این ورق ها در مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر کاربرد دارند و استفاده می شوند. ورق سفید با کیفیت بالایی رنگ می شود و برای این کار از سیستم های بسیار پیشرفته استفاده می شود بنابراین این ورق در برابر آلودگی های صنعتی و شرایط نامساعد جوی بسیار مقاوم است. از ویژگی های دیگر ورق های سفید می توان به ویژگی تمیز ماندن این ورق ها اشاره کرد که موجب می شود از شستشو بی نیاز باشد. همچنین در صورت نشستن گرد و غبار روی سطح این ورق ها، با باران و آب به راحتی از روی سطح شسته می شود. از ویژگی های مثبت دیگر این ورق ها می تواند به قابلیت مقاومت آن ها در برابر ترد شدگی و زرد شدگی اشاره کرد.

انواع ورق فلزی و کاربردهایش

انواع ورق فلزی و کاربردهای آن

ورق های فلزی ورق هایی هستند که از فلزات ساخته شده باشد. این ورق ها انواع مختلفی دارند. ورق سیاه، ورق های گالوانیزه، ورق های اسیدشویی، ورق رنگی، ورق تین پلیت، ورق کرکره و ورق فلزی استیل از انواع این ورق ها هستند. از ورق گالوانیزه سفید، ورق روغنی، ورق سیاه و ورق آلومینیوم یا ورق استیل به عنوان مواد اولیه در ساخت ورق پانچ استفاده می شود.
امروزه اکثر محصولات فلزی به‌ صورت ورق فولادی تولید می شوند که هر کدام از آن ها برای اهداف خاصی کاربرد دارد. این ورق ها از مواد مختلفی تشکیل شده و در بخش های مختلفی از صنعت و ساخت و ساز ساختمان ها استفاده می شوند. برای خرید انواع ورق های فولادی از کارخانه های مختلف می توانید به آهن پخش مراجعه کنید و با کارشناسان ما برای راهنمایی و خرید محصولات، تماس بگیرید. امکان بسته بندی ورق فولادی به صورت کلاف یکی از مزایای ورق های فولادی است که موجب آسانتر شدن حمل و نقل و استفاده از آن ها می شود.

به این مطلب امتیاز دهید
5 از 5 (1 امتیاز)