کیفیت میلگرد گلستان

میلگرد ها نقش اساسی در صنایع ساختمان سازی و صنعت آهن آلات دارند. از مهم ترین انواع میلگرد تولیدی در کشور می توان به میلگرد گلستان اشاره کرد. انواع میلگرد های تولید شده در این کارخانه دارای کیفیت بالایی هستند که باعث شده است تقاضای زیادی را برای این نوع میلگرد به دنبال داشته باشد. میلگرد های ساخته شده در کارخانه گلستان طبق استاندارد های ملی کشور ایران هستند. میلگرد های تولیدی باید دارای استحکام کافی باشند و از متریال اولیه مناسبی تولید شوند. از مهم ترین آزمایش هایی که بر روی انواع میلگرد انجام می شود تست کشش است. با این آزمایش میزان نیرویی که یک میلگرد قابل به تحمل است را اندازه می گیرند. کنترل کیفی محصولات کارخانه گلستان توسط تیم متخصص و حرفه ای انجام می شود. میلگرد های تولیدی در این کارخانه دارای نمره ممتاز هستند و از این رو فروش بسیار بالایی در کشور دارند.

کیفیت میلگرد گلستان

بررسی کیفیت میلگرد آجدار گلستان

میلگرد های تولید شده در در کارخانه گلستان دارای علایم اختصاری هستند که نشان دهنده اصل بود آن هاست. با حک شدن نشان کارخانه گلستان بر روی میلگرد های تولید شده احتمال ارائه میلگرد های تقلبی با نام این کارخانه به شدت کاهش می یابد.ئ استحکام و مقاومت یک میلگرد نشان از با کیفیت بودن آن است. میزان مقاومت میلگرد های گلستان قبل از اینکه به بازار عرضه شوند تست می شود. در بررسی هایی که میلگرد ها انجام می شود استاندارد و با کیفیت بودن آن بسیار حائز اهمیت است. میزان آلیاژ های بکار رفته در ساخت یک میلگرد بسیار مورد توجه است. اگر نسبت ترکیبی این آلیاژ ها استاندارد نباشد در نهایت میلگرد تولیدی سبک و فاقد کیفیت لازم است. استفاده از میلگرد ها منحصرا به ساختمان سازی محدود نمی شود بلکه از این محصول می توان برای سرد کاری، آلیاژ کاری و حتی عملیات های حرارتی استفاده کرد.

بررسی کیفیت میلگرد آجدار گلستان

آشنایی کامل با کیفیت میلگرد گلستان

میلگرد گلستان را می توان از بهترین نمونه های موجود در بازار ایران دانست. ویژگی هایی که برای یک میلگرد با کیفیت وجود دارد در ساخت میلگرد گلستان رعایت شده است و از این رو این نوع میلگرد دارای محبوبیت زیادی است. میلگرد گلستان در گرید های متفاوتی ساخته می شوند که این گرید ها تعیین کننده طول کششی هستند. هر چه گرید میلگرد بیشتر باشد مقاومت و انعطاف پذیری میلگرد نیز بیشتر است. میلگرد ها در طول پروسه ساخت و ساز در معرض هوا و شرایط جوی قرار دارند از این رو یک میلگرد مناسب باید مقاومت لازم در برابر خوردگی را داشته باشد. کارخانه میلگرد سازی گلستان با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید مقاطع فولادی از جمله میلگرد توانسته است حجم بسیار زیادی از میلگرد مورد نیاز در داخل کشور را تامین کند. این در حالی است که کیفیت بالای محصولات این کارخانه باعث شده است که حجم زیادی از تولیدات این کارخانه به کشور های خارجی نیز صادر شود. تجهیزات این کارخانه تجهیزاتی به روز هستند و نحوه تولید میلگرد ببا تکنولوژی روز و با استفاده از جدید ترین متد تولید این محصول، صورت می گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)