وزن میلگرد آریا ذوب | جدول وزن میلگرد 14 ، 18 و 20 میلگرد آریا ذوب

میلگرد آریا ذوب یکی از انواع میلگرد های موجود در بازار است که به واسطه دارا بودن کیفیت مناسب در بازار امروز شناخته شده است و خریداران مختلفی را در سراسر نقاط ایران به خود اختصاص می‌دهد. یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی کیفیت درباره مختلف میلگرد وزن میلگرد است. به صورت کلی هرچه وزن‌میلگرد بیشتر و بالاتر باشد کیفیت آن تا حدود زیادی بالاتر خواهد رفت البته باید توجه داشت که وزن این محصول نسبت به قطر آن سنجیده می شود و میلگرد آریا ذوب در اندازه‌های 14 18 و 20 تولید و روانه بازار می‌شود که هر یک دارای وزن های متفاوتی هستند. در این مقاله قصد داریم به وزن میلگرد آریا ذوب بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

وزن میلگرد آریا ذوب |  جدول وزن میلگرد 14 ، 18 و 20 میلگرد آریا ذوب

جدول وزن میلگرد آریاذوب اشتهارد

میلگرد آریا ذوب است شمش های قوس الکتریکی در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می‌شود و وزن های مخصوص به خود را دارد. در سال‌های گذشته وزن‌میلگرد آریو تا حدود زیادی بالا بود و به همین دلیل استفاده از آن در ساختمان ها مشکل بود به همین دلیل شرکت تولیدی میلگرد آریا ذوب اشتهارد سعی کرد وزن محصولات خود را تا حدود زیادی پایین تر بیاورد و محصولاتی سبک تر و با مقاومت بالاتر تولید کند. امروزه اگر به جدول وزن میلگرد آریا ذوب اشتهارد نگاه کنید و آن را با جداول وزن سایر میلگردها مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که میلگرد آریا ذوب دارای وزن کمتری است و در حدود نیم الی یک کیلوگرم و وزن آن نسبت به سایر انواع میلگرد ها مناسب تر است.

جدول وزن میلگرد آریاذوب اشتهارد

میلگرد آریا ذوب در سایز 10 دارای 7 کیلوگرم وزن، در سایز 12 دارای ده و نیم کیلوگرم وزن، در سایز 14 دارای 13.5 کیلوگرم وزن و در سایز 16 دارای 17 و نیم کیلوگرم وزن است. همچنین مقادیر وزنی در سایزهای 18، 20، 22، 25، 28 و 32 به ترتیب 21.5، 27.2، 31.5، 42.5، 54 و 70 است که در سایزهای مختلف نسبت به سایر انواع میلگرد ها در حدود نیم الی 5 کیلو گرم وزن کمتری دارد. کارخانه تولیدی میلگرد آریا ذوب کمتر کردن وزن این محصولات میزان فروش خود را تا حدود زیادی بالاتر برده است و به هیچ عنوان کیفیت محصولات را کمتر نکرده است و تنها وزن آن ها را کاهش داده است تا به راحتی بتوان از آن ها در صنعت ساختمان سازی در مکان های مختلف استفاده نمود.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)