کیفیت میلگرد شاهرود + بررسی  کیفیت میلگرد مجتمع فولاد شاهرود

کارخانه فولاد شاهرود یکی از تولیدکنندگان میلگرد در ایران است که اعتبار خوبی دارد و برای بسیاری از افراد فعال در حوزه آهن آلات شناخته شده است. این کارخانه در سال 1380 در کیلومتر 12 جاده شاهرود- دامغان افتتاح شد و میلگردهای تولیدی در سایز 10 تا 32 و همچنین در دو نوع ساده و آجدار دارد. میلگردهای تولید شده این مجتمع فولادی طبق استاندارد 3132تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

کیفیت میلگرد شاهرود + بررسی  کیفیت میلگرد مجتمع فولاد شاهرود

فاکتورهای سنجش کیفیت میلگرد مجتمع فولاد شاهرود

همان‌طور که گفته شد، تولید میلگرد آجدار یکی از خدماتی است که مجتمع فولادی شاهرود ارائه می‌دهد. میلگردهای A2 شاهرود برای عملیات خاموت‌زنی استفاده می‌شوند و به هیچ عنوان برای عملیات جوشکاری مناسب نیستند. این در حالی که میلگرد A3 شاهرود، به عنوان میلگرد سخت و شکننده کاربرد دارد و از نظر شکل ظاهری دارای آج های جناغی به شکل فت و هشت است. از این نوع میلگرد به دلیل اینکه دارای تنش جاری و تنش گسیختگی بیشتری نسبت به میلگرد A2 است، برای عملیات ساختمانی و بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. همان‌طور که گفته شد میلگردهای شاهرود ازکیفیت خوبی برخوردار هستند و نسبت به سایر برندها قیمت بالاتری دارند. خرید این محصول برای پروژه‌های اطراف این شهر می‌تواند به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های حمل و نقل، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همان‌طور که گفته شد میلگرد شاهرود مطابق با استاندارد 3132 ساخته می‌شود بنابراین می‌تواند کیفیت لازم برای سازه را داشته باشد. خواص مکانیکی که شامل استحکام تسلیم، استحکام کشش نهایی، ازدیاد طول یا همان نوع تغییر شکل میلگرد استو همچنین خواص شیمیایی که شامل موارد شیمیایی به کار رفته در میلگرد مانند کربن، فسفر، نیکل، کروم و گوگرد است می‌تواند بیانگر این باشد که این محصول از کیفیت لازم برخوردار است.

فاکتورهای سنجش کیفیت میلگرد مجتمع فولاد شاهرود

قیمت میلگرد شاهرود

کارخانه شاهرود به این دلیل که در شمال شرقی کشور واقع شده است می‌تواند به بسیاری از استان‌ها مانند گلستان، خراسان رضوی، مازندران و تهران خدماتی را برای فروش میلگرد شاهرود ارائه دهند. برای اطلاع از قیمت میلگرد شاهرود در بازار و خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. لیست قیمت میلگرد شاهرود در سایز و ابعاد مختلف در سایت برای کاربران قابل مشاهده است. این قیمت‌ها هر روز توسط کارشناسان ما آپدیت می‌شوند و شما می‌توانید پس از استعلام و بررسی قیمت برای خرید نهایی با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت میلگرد شاهرود به دلائل مختلفی مانند نوسانات ارزی، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه و... متغیر است. به طور کلی با توجه به بالا بودن کیفیت میلگرد شاهرود، خرید این محصول می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های شما مقرون به صرفه باشد. برای خرید و سفارش میلگرد پرشین می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)