تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته

 همان‌طور که می‌دانید آهن آلات به دسته‌ای از مقاطع فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، ورق فولای، لوله، قوطی پروفیل، شمش و .. گفته می‌شود که در صنایع مختلف کاربردهای مختلفی دارند. قیمت آهن از گذشته تاکنون همیشه با نوساناتی همراه بوده است. اطلاع از قیمت آهن آلات همیشه برای خیلی از افراد به خصوص افراد فعال در حوزه آهن آلات با اهمیت بوده است، چرا که دنبال کردن قیمت‌ها به صورت روزانه می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند که بتوانند خرید به موقع داشته باشند و ضرر نکنند. اگر جزء افرادی باشید که به طور مرتب بازار فولاد را رصد می‌کنید، قطعا به این نتیجه رسیده‌اید که بازار نوسانات زیادی دارد. ممکن است در یک هفته قیمت آهن آلات روند صعودی را طی کند و در هفته بعد شاهد روند نزولی باشد. حتی طی یک هفته شاهد سردرگمی بازار باشید و ببینیدکه مقاطع هم روند نزولی دارند، هم صعودی و هم ثبات، به همین دلیل ما در این مقاله می‌خواهیم به تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته اشاره کنیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت تیر آهن و سایر آهن آلات مور نیاز خود با آهن پخش همراه شوید.

تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته

بررسی تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته

اگر دقت کرده باشید چند هفته است که شاهد بازار آرام همراه با اصلاح قیمت‌ها هستیم. طی این چند هفته گذشته قیمت تمامی مقاطع تقریبا روند ثابت داشت و اگر هم نوسانی به خود گرفت، نوسان جزئی بود. خیلی از افراد برای خرید دست نگه داشتند و به این فکر می‌کنند که اگر قرار است روند به همین صورت پیش برود، صبر کنند و بعدها برای خرید مقاطع فولادی اقدام نمایند. درست است که هفته‌های گذشته بازار نسبتا آرامی داشتیم و قیمت‌ها اکثر در روند ثابتی خود باقی مانند، ولی این دلیل بر این نیست که در آینده هم قرار باشد قیمت مقاطع فولادی روند نزولی داشته باشند و به کمترین قیمت حمایتی خود برسند. با توجه به تغییرات چند هفته گذشته، خیلی از افراد منتظر نتیجه مذاکرات هستند که این نتیجه می‌تواند دو سر داشته باشد، یکی افزایش قیمت مقاطع و دیگری کاهش قیمت مقاطع. در هفته اول دی ماه 1400، تقریبا مقاطع روند ثابتی را طی کرده‌اند و شاهد کمی افزایش قیمت در برخی از مقاطع مانند میلگرد ذوب آهن و یا حتی تیرآهن ذوب آهن بودیم. به طور کلی می‌توان گفت که بیشتر بازارهای ایران منتظر هستند تا تکلیف مذاکرات برجام مشخص شود. زمزمه‌هایی از این موضوع به گوش می‌رسد که هفتۀ آینده میلگرد به کف حمایتی خود می رسد و بعید به نظر می‌رسد که بیشتر از این کاهش قیمت داشته باشد. با این حال خیلی از افراد فکر می‌کنند که ممکن است بازار روند صعودی به خود بگیرد و به همین دلیل ترجیح می‌دهند برای خرید اقدام کنند. این نکته را هم اضافه کنیم که قیمت آهن آلات به عوامل مختلفی مانند هزینه های حمل و نقل، نوساتان ارز و دلار، مسائل سیاسی و... وابسته است و روند ثباتی ندارد.

بررسی تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته

آهن پخش آنالیز تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته

همان‌طور که گفتیم اطلاع از قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع فولادی طی چند روز و یا چند هفته برای خیلی از افراد اهمیت دارد. دنبال کردن روندها و پیش بینی قیمت‌ها از هفته‌های بعد می‌تواند به افراد کمک کند که بتوانند در زمان مناسب برای خرید مقاطع فولادی اقدام کنند. چرا که در برخی از موارد ممکن است زمانی خرید کنند و بعدها متوجه شوند که دچار ضرر شده‌اند و می‌توانستند محصول مورد نظر را با قیمت بهتری بخرند. آهن پخش یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش مقاطع فولادی است که می‌تواند در زمینه آنالیز تغییرات قیمت آهن در هفته گذشته به شما کمک کند. برای این که بتوانید از قیمت روز محصولات فولادی اطلاع داشته باشید می‌توانید به سایت آهن پخش مراجعه کنید. قیمت تمامی مقطع طی چند هفته گذشته و یا حتی چند ماه گذشته در جدولی جداگانه برای کاربران به وضوح قابل مشاهده است. یعنی اگر نیاز باشد که به دنبال قیمت میلگرد در دو هفته قبل باشید به راحتی می‌توانید در سایت آهن پخش به آن دسترسی داشته باشید. اگر هم سوالی در این زمینه دارید می‌توانید روی کارشناسان ما حساب کنید، کارشناسان ما با سال‌ها فعالیت در این زمینه به شما کمک می‌کنند که بتوانید در بهترین موقعیت نسبت به خرید مقطع مورد نیاز اقدام کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

به این مطلب امتیاز دهید
1 از 5 (1 امتیاز)