قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

لوله‌های فولادی یکی از مقاطعی هستند که همیشه و در هر صنعتی از جمله ساختمان‌سازی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. لوله‌ انواع مختلفی دارد و هرکدام بر اساس خواصی که دارند، در یک صنعت خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله گلخانه‌ای، همان طور که از اسم آن مشخص است، برای ساخت گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع لوله، بیشتر در گلخانه‌هایی استفاده می‌شود که با دیوار و سقف‌هایی از شیشه یا پلاستیک ساخته شده‌اند. گلخانه‌ها ممکن است از سایزهای کوچک تا ساختمان‌های بزرگ متغیر باشند. بسته به نوع کاربری خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که گلخانه را با چه ابعادی احداث کنید.

در بسیاری از مواقع، ترجیح افراد این است که گلخانه را به وسیله قاب‎های پی وی سی بسازند و با ورق‎های پلاستیکی پوشش دهند؛ این در حالی است که ممکن است پوشش گلخانه دوام زیادی نداشته باشند و بعد از چند سال دوباره مجبور باشند پوشش دیگری برای گلخانه انتخاب کنند. ساختار گلخانه‌های از لوله تشکیل شده است و جنس لوله می‌تواند از فولاد گالوانیزه، آلومینیوم و... باشد که هر کدام می‌توانند برای کاربردهای مختلفی استفاده شوند.
شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای استعلام قیمت لوله گالوانیزه گلخانه با ما در آهن پخش در ارتباط باشید یا از طریق وبسایت ما نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

انواع لوله های گالوانیزه گلخانه 

انواع لوله های گالوانیزه گلخانه

لوله‌های گالوانیزه گلخانه، معمولا در انواع مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  • لوله گالوانیزه سبک
  • لوله گالوانیزه کشاورزی
  • لوله گالوانیزه صنعتی
  • لوله گالوانیزه سنگین

تمامی این نوع لوله‌ها به طور متداول از گالوانیزه گرم به روش غوطه‌وری ساخته می‌شوند. این نوع لوله‌ها طبق استاندارد مشخصی ساخته، بسته‌بندی می‌شوند و طبق سفارش مشتری بارگیری خواهند شد.

انواع لوله های گالوانیزه گلخانه 

لوله گالوانیزه گلخانه

تمامی این لوله‌های گفته شده برای ساخت گلخانه کاربرد دارند، اما برخی از سایزها معمولا کاربردهای بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایزهایی که معمولا برای ساخت گلخانه استفاده می‌شوند، عبارتند از:

  • ¾ اینچ
  • ۱/۲ اینچ
  • 1 اینچ

معمولا بسیاری از افراد زمانی که قصد احداث یک گلخانه را داشته باشند، از لوله گالوانیزه با این سایزهای گفته شده استفاده می‌کنند. از بهترین ویژگی‌های این لوله‌ها می‌توان به این اشاره کرد که ورن سبکی دارند؛ بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. وقتی لوله ها وزن سبکی داشته باشند، به راحتی نصب می‌شوند؛ بنابراین در زمان احداث گلخلنه هم صرفه‌جویی می‌شود.
لوله گالوانیزه مزایای زیادی دارد. قطعا این را می‌دانید که این نوع لوله به این دلیل که دارای پوشش گالوانیزه است به راحتی می‌تواند در برابر رطوبت و خوردگی دوام بالایی داشته باشد. به همین دلیل است که از این نوع لوله‌ها در محیط‌های مرطوب مانند گلخانه استفاده زیادی می‌شود.
به دلیل داشتن این ویژگی‌ها، سال‌های سال می‎توان از این لوله استفاده کرد؛ بدون اینکه معیوب شود و یا حتی از بین برود. این موضوع می‌تواند باعث صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌های شما شود.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه چقدر است؟ 

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه چقدر است؟

لوله گالوانیزه یکی از محصولاتی است که قیمت آن متاثر از عوامل مختلفی است؛ به طور کلی، پارامترهایی که روی قیمت نهایی لوله گالوانیزه کارخانه تاثیرگذار هستند عبارتند از، قیمت لوله خام و هزینه‌های کارگاهی. بنابراین لازم است که در زمان خرید به هرکدام از این موارد به خوبی دقت کنید، سپس برای خرید اقدام نمایید.
در برخی از موارد ممکن است مجبور باشید که برای خرید لوله گالوانیزه گلخانه هزینه بیشتری پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می‌خواهید در مورد قیمت لوله گالوانیزه گلخانه و یا حتی انواع این نوع لوله اطلاعاتی به دست آورید، حتما با کارشناسان آهن پخش مشورت داشته باشید تا بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. به این دلیل که این نوع لوله در انواع و یا حتی ابعاد متفاوت وجود دارد، یک خرید اشتباه می‌تواند باعث شود که شما خسارت پرداخت کنید و مجددا مجبور باشید یک نوع دیگری از این لوله را بخرید. آهن پخش تامین کننده انواع لوله گالوانیزه گلخانه است و شما با خیال راحت می‌توانید این محصول را از این شرکت معتبر خریداری کنید.
در نهایت می‌توان گفت که اگر شما هم قرار است یک گلخانه تاسیس کنید، باید در مورد نوع لوله خریداری شده حتما اطلاعات لازم به دست آورید. کارشناسان آهن پخش به صورت روزانه قیمت این محصول را در سایت در جدولی جداگانه به روز می‌کنند. شما در این جدول می‌توانید محصول مورد نظرتان را در ابعاد و اندازه دلخواه، از نظر کیفیت و مشخصات فیزیکی بررسی کنید و سپس برای خرید تصمیم بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)