چرا میلگرد گران شد؟

کسانی که در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز مشغول به فعالیت هستند امروزه با افزایش قیمت میلگرد و آهن آلات روبرو شده اند. قیمت ‌میلگرد به دلیل سیاست های داخلی کشور روند افزایشی داشته اند و ما شاهد افزایش قیمت آن طی ماه های گذشته بوده ایم. این قیمت قبل از انتخابات ریاست جمهوری دچار رکود شده بود اما در چند ماه اخیر این رکورد شکسته شده است و میلگرد روند افزایشی به خود گرفته است. به دلیل سیاست های دولت جدید و تخصیص بودجه پروژه های عمران و ساخت و ساز، قیمت میلگرد در چند ماه اخیر در کشور ما افزایش پیدا کرده است. علاوه بر آن سیاست ‌های دولت جدید مبنی بر ساخت و ساز نیز باعث افزایش تقاضا برای میلگرد شده است. وقتی که پروژه‌ های عمران و ساخت و ساز در سطح کشور رو به افزایش بگذارند به دنبال آن نیاز به میلگرد و مقاطع فولادی نیز افزایش پیدا می ‌کند. این افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت محصول نیز می ‌شود. بنابراین ما در چند ماه گذشته شاهد گران شدن و افزایش قیمت میلگرد در سطح کشور بوده ‌ایم. برای اطلاع از ارزانترین قیمت میلگرد با کارشناسان فروش آهن پخش تماس حاصل نمایید.

علت گرانی میلگرد 

علت گرانی میلگرد

میلگرد یکی از اصلی ترین تجهیزات عمران و ساخت و ساز است. به همین جهت نیز مقایسه قیمت های آن برای افراد فعال در زمینه ساخت و سارز اهمیت بسیار بالایی دارد. خرید میلگرد از جمله فاکتور های اصلی خرید پروژه های عمرانی است. پروژه های عمرانی در کشور ما جزو اصلی ترین پروژه های عصر حاضر هستند و باید حتما همانطور که قبلا هم گفتیم باید قبل از اجرای پروژه های عمرانی در مورد قیمت های کاملا کارشناسی شده آن مطلع شوید و از قیمت های روز آن آگاه شوید. افزایش پروژه های عمرانی و ساخت و ساز و همچنین افزایش نرخ ارز یکی از دلایل اصلی گرانی میلگرد بوده است. اما از دیگر دلایل آن می ‌توان به سیاست ‌های منطقه ‌ای اشاره کرد. هنگامی که نرخ تورم جهانی افزایش پیدا کند قطعا قیمت میلگرد نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن یکی از عوامل موثر دیگر در افزایش قیمت میلگرد افزایش قیمت سوخت های فسیلی است. سوخت های فسیلی از جمله بنزین زمانی که افزایش قیمت پیدا کنند تعرفه های حمل و نقل آهن آلات و فولاد نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش تعرفه ها باعث افزایش قیمت میلگرد خواهد شد. زیرا هزینه حمل و نقل به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد تاثیر خواهد گذاشت و قیمت آن را بالا خواهد برد. کارخانجات مختلف کشور که مشغول به فعالیت در زمینه تولید میلگرد هستند با توجه به نوع میلگرد و کیفیت آن قیمت ‌های متفاوتی نیز ارائه کرده ‌اند و میلگرد را با قیمت ‌های مختلف در بورس کالا در معرض فروش قرار داده اند.

آهن پخش: مرجع اطلاع از نوسانات قیمت میلگرد 

آهن پخش: مرجع اطلاع از نوسانات قیمت میلگرد

در صورتی که در مورد قیمت میلگرد اطلاعات بیشتری لازم دارید می ‌توانید از طریق وب ‌سایت رسمی آهن پخش قیمت میلگرد کارخانه جات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از مقایسه مشخصات فنی و کیفی این محصول به همراه مقایسه قیمت آن محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس نسبت به ثبت سفارش و خرید خود اقدام نمایید. آهن ‌پخش سفارشات شما را با کمترین تعرفه ممکن حمل و نقل ممکن در مکانی که خودتان انتخاب کرده باشید به شما تحویل خواهد داد. کارشناسان فروش ما به صورت کارشناس شما نیز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعت اقدام به ارائه مشاوره فروش به مشتریان نموده اند. بنابراین شما می توانید کارشناسی خرید آهن آلات و میلگرد را نیز از طریق متخصصین با تجربه و متخصص وب سایت فروشگاهی آهن پخش دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)