کانال تلگرام میلگرد شاهین بناب

کارخانه شاهین بناب 4 زیر مجموعه دارد و هر یک خط تولید متفاوتی را در این صنعت دارند. شرکت فولاد شاهین بناب در زمینه فعالیت خود، میلگرد نورد گرم، ریخته گری و ذوب شمش فولادی فعالیت دارد. برای اینکه بتوانید به آسانی به قیمت های روز محصولات این کارخانه دست پیدا کنید، آهن پخش کانالی در تلگرام به وجود آورده و این قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت میلگردهای این کارخانه هر روزه در کانال تلگرامی آهن پخش به روز رسانی می شود و شما می توانید برای اطلاع از قیمت های آن به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

آهن پخش کانال میلگرد شاهین بناب

از آنجایی که شاهین بناب یکی از کارخانه های معتبر کشور ما است و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند، آهن پخش محصولات این کارخانه را به شما عزیزان ارائه می دهد و در کنار کیفیت عالی این اجناس، قیمت ها را مقرون به صرفه عرضه می کند. آهن پخش بنا به تجربه هایی که در این سال ها کسب کرده است، همواره سعی دارد اطلاعات و محصولات خود را به راحتی در دسترس مشتریان محترم خود قرار دهد.

https://t.me/s/ahanpakhshco

آهن پخش کانال میلگرد شاهین بناب

میلگرد شاهین بناب

فولاد صنعت شاهین بناب که در راستای تولید و ساخت میلگرد آجدار در شهرک صنعتی بناب در استان آذربایجان شرقی بنا شده است و از سال 1383 کار خود را به طور حرفه ای شروع کرده است. میلگردها در مجتمع فولادی شاهین بناب در استاندارد A2 و A3 در سایز 8 تا 32 تولید و به مشتریان عرضه می‌گردد. میلگردها اگر مطابق با استانداردها تولید نشوند، در طی آزمایش های تنش گسیختگی و کششی، مقاومت خود را از دست می دهند. به طور کلی این کارخانه یکی از برترین کارخانه های کشور ما است.

به این مطلب امتیاز دهید
2 از 5 (1 امتیاز)