قوطی ستونی دست دوم

انواع قوطی ستونی دست دوم همان پروفیل می باشند که در واقع از ورق سیاه آن را می سازند. از این مقاطع فلزی عموماً برای ساخت اکثر اماکن صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می کنند. برخی از این موارد عبارت است از:

  • ساخت سقف سوله ها
  • ساخت کارگاه ها
  • ساخت ستون های ساختمان
  • ساخت مراکز پتروشیمی و کشتیرانی
  • ساخت انبار ها.

قوطی های ستونی دست دوم در واقع همان قوطی های ستونی می باشد که پس از استفاده، مجدداً برای فروش آماده شده است. در نظر داشته باشید که مطمئناً قیمت قوطی های ستونی دست دوم نسبت به قوطی های ستونی نو، بسیار کمتر است اما به لحاظ کیفیتی به هیچ عنوان تفاوتی ندارند. مگر آن که قوطی ستونی مذکور در شرایط بدی بوده باشد و خورندگی و پوسیدگی فراوانی در آن ایجاد شده باشد. در فروشگاه اینترنتی اهن پخش می توانید قیمت روز انواع قوطی ستونی را مشاهده نمایید.

 قوطی های ستونی دست دوم

کاربرد قوطی های ستونی دست دوم

قوطی های ستونی دست دوم هیچ فرقی با قوطی های ستونی نو ندارد بنابراین تمام کاربرد های قوطی ستونی نو را خواهد داشت. برخی از این کاربرد ها عبارت است از:

  • استفاده از قوطی ستونی در ساخت لوازم خانگی مثل سرویس های غذاخوری فلزی، مبلمان و غیره
  • استفاده از قوطی ستونی دست دوم برای صنایع عمران و ساختمان سازی
  • استفاده از قوطی ستونی در صنعت اتومبیل سازی و تولید ماشین آلات سنگین و سبک
  • استفاده از قوطی های ستونی دست دوم در تولید انواع گوناگون حفاظ و حصار برای اطراف پارک ها و مناطق حفاظت شده خصوصی و غیر خصوصی.

همانطور که اشاره شد قیمت مناسب قوطی های ستونی دست دوم باعث شده است که استفاده از آن بیشتر شود و افزایش تقاضا برای خرید آن ها روندی سعودی داشته باشد. به دلیل حوزه های کاربری گسترده این محصول در ساختمان سازی و مکان های گوناگون دیگر، لازم است حتماً قبل از خرید آن به فاکتور هایی مانند قیمت، کیفیت، شکل و شمایل و موارد این چنینی دقت کنید تا خریدی مفید و پر منفعت داشته باشید.
همانطور که مستحضر می باشید قوطی ستونی دست دوم در دو نوع ساختمانی و صنعتی وجود دارد، در نظر داشته باشید که قوطی های ستونی دست دوم به لحاظ کاربرد و ضخامت با هم متفاوت می باشند. یک نکته حائز اهمیت در خصوص خرید قوطی ستونی دست دوم توجه به قیمت، مقاومت بالای خمشی و پیچشی، جوش پذیری عالی، مقدار زمان استفاده شده، شرایط فیزیکی-ظاهری و موارد این چنینی در خصوص آن ها می باشد.

 کاربرد قوطی های ستونی دست دوم  

خرید و فروش قوطی های ستونی دست دوم

مطمئنا امروزه نوسانات قیمتی کاملا قابل لمس می باشند، در نظر داشته باشید که قوطی ستونی دست دوم دارای قیمت واحدی نیست زیرا پارامتر ها در قیمت گذاری آن ها متغیر می باشد، البته در نظر داشته باشید که برخی از این پارامتر ها با قوطی های نو وجه تشابه دارند اما برخی دیگر از آن ها تنها در قوطی ستونی دست دوم وجود دارد. بطور مثال حتماً به پارامتر مهم نوع ورق به کار رفته در قوطی ستونی دست دوم دقت کافی را داشته باشید. یکی دیگر از فاکتور های مهم در خصوص قوطی ستونی دست دوم وزن قوطی و همچنین سایز قوطی می باشد که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
قوطی های ستونی دست دوم صنعتی از ورق های سیاه با ضخامتی بالا تولید می‌شوند و از آن ها در پروژه های صنعتی مانند تولید ماشین آلات مختلف، ساخت ستون های ساختمان، ساخت پل ها و غیره استفاده می شود. توجه داشته باشید که فرآیند تولید قوطی ستونی دست دوم صنعتی نسبت به ضخامت و ابعاد ورق سیاه، متغیر می باشد. قوطی ستونی دست دوم صنعتی به واسطه ابعاد بزرگ و مصارف آن، که عموماً در پروژه‌ های سنگین استفاده می‌ شود به پروفیل های سنگین نیز معروف هستند. قیمت قوطی های ستونی دست دوم صنعتی نیز از فاکتورهایی ذکر شده در بالا تاثیر می پذیرد. قیمت روز آهن آلات در فروشگاه اینترنتی آهن پخش قرار داده شده و شما عزیزان می توانید قیمت ها را روزانه بررسی کنید .

به این مطلب امتیاز دهید
1 از 5 (1 امتیاز)