قیمت ورق شیروانی اردبیل

فاکتورهای مختلفی در قیمت ورق شیروانی اردبیل تاثیر گذار هستند. کیفیت، کارخانه سازنده ورق، ابعاد و اندازه و جنس ورق از جمله این فاکتورهاست. این ورق ها که پایه آن ها فولاد یا اهن است، در کوره می تواند رنگ را به خود بگیرد و با استفاده از دستگاه، در اندازه و شکل های مختلفی تولید می شوند.

قیمت ورق شیروانی اردبیل

قیمت ورق شیروانی اردبیل

ورق شیروانی در اردبیل یکی از اشکال تغییر یافته ورق گالوانیزه است که بسته به کاربردشان، رنگی یا بدون رنگ بوده و در ضخامت های متفاوتی بین 0.3 تا 1 میلی متر تولید و عرضه می شوند. ضخامت این ورق ها عمدتا 0.5 میلی متر بوده و دارای مدل های کرکره ای، شادولاین و طرح سفال هستند. در صورتی که این ورق ها رنگ شوند، ضخامت پوشش رنگ روی ورق دو برابر ضخامت پشت ورق خواهد بود. از جمله مزایایی که ورق شیروانی اردبیل دارد این است که به سرعت و به راحتی نصب می شود. همچنین این ورق ها در عین سبک بودن، امنیت بالایی دارند و در برابر برف و باران مقاوم هستند. برای ساخت سقف شیروانی باید از قابلیت مقاومت این سقف ها در برابر زلزله مطمئن شد. ورق های شیروانی در ساخت سوله، ورودی پارکینگ، سقف ویلا و سردر منازل و موارد دیگر استفاده می شوند و کاربرد دارند.
قیمت ورق شیروانی اردبیل علاوه بر فاکتورهایی که در بالا ذکر کردیم، در صورتی که رنگی باشد، به قیمت رنگ و همچنین به قیمت آهن و فولاد و نوسانات ارز وابسته است. در صورتی که قیمت شیروانی اردبیل متری باشد، هزینه براساس سطح سقف محاسبه می شود. اگر می خواهید درباره قیمت ورق شیروانی اطلاع پیدا کنید، می توانید به وبسایت آهن پخش مراجعه کنید و از راهنمایی کارشناسان ما نیز کمک بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
2 از 5 (4 امتیاز)