فروش ورق رنگی در بابل

اکثر صنعتگران به ورق های فولادی نیاز دارند. یکی از انواع ورق های فولادی ورق رنگی بابل است. برای فروش ورق رنگی در بابل می توانید از سایت آهن پخش کمک بگیرید. در این فروشگاه انواع ورق های فولادی به همراه سایر مشخصات آن ها مانند ضخامت و سایز و قیمت آن ها معرفی شده است. در این فروشگاه، خریدار پس از ثبت سفارش می تواند به صورت غیرحضوری محصول خود را خریداری کند.

فروش ورق رنگی در بابل

ورق رنگی در بابل

ورق های رنگی نوعی از ورق های گالوانیزه هستند که با تکنیک های مخصوصی رنگ آمیزی می شوند. برای تولید ورق رنگی بابل باید ابتدا ورق ها با پولیش سطح ورق ها و حذف ناخالصی ها از آن، آماده سازی می شوند. سپس با غلتک های مخصوص، برس کاری شده و با آب شستشو داده می شود. پس از خشک کردن آن ها برای افزایش مقاومت و چسبندگی رنگ به ورق، مواد شیمیایی روی سطح آن پاشیده می شود. در مرحله بعد، یک رنگ پایه پرایمر روی سطح بالایی و پایینی ورق رنگی بابل ریخته شده و وارد کوره می شود. بعد از اینکه ورق سرد شد، رنگ نهایی روی سطح اعمال شده و دوباره وارد کوره پخت رنگ می شود. در نهایت ورق رنگی با شکل پذیری عالی و مقاومت بالا تولید می شود.
ورق های رنگی شکل های مختلفی دارند که برای فروش ورق رنگی در بابل می توان از انواع شکل ها مانند شادولاین، سینوسی و ... و رنگ هایی مثل سفید، آبی، قرمز، قهوه ای و دیگر رنگ های موجود در بازار استفاده کرد.
ورق های فولادی در سایت آهن پخش برای تمامی کارخانجات و برندهای معتبر قیمت گذاری شده اند. با مراجعه به سایت آهن پخش می توانید لیست قیمت های انواع ورق فولادی و نمودار زمانی تغییرات قیمت ورق را در 15 روز گذشته را مشاهده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)