وزن میلگرد معراج گلستان

از جمله ویژگی های فنی یک میلگرد، می توان به وزن آن اشاره کرد. میلگرد های ساخته شده در کارخانه معراج گلستان در گرید های A1، A2،A3،A4 به تولید می رسند. یکی از عوامل موثر بر قیمت میلگرد، وزن آن است. میلگرد ها بر اساس استاندارد های خاصی ساخته می شوند. این استاندارد ها بر اساس استاندارد های اروپا، آمریکا و ... به تولید می رسند. خریداران میلگرد برای خرید این محصول باید اطلاع دقیقی از مشخصات فنی این محصول داشته باشند. میلگرد هایی که در ساختمان سازی و صنعت کارآیی دارند باید از یک مرجع معتبر خریداری شوند. برای خرید انواع میلگرد گلستان می توانید به مراجعه به صفحات مربوط به محصولات مربوط به این کارخانه، میلگرد مورد نیاز خود را سفارش دهید.

وزن میلگرد معراج گلستان

بررسی جدول وزنی میلگرد معراج گلستان

بررسی جدول وزنی میلگرد معراج گلستان

 

با توجه به جدول بالا می توان وزن هر میلگرد با توجه به نوع آن را مشاهده کرد. به طور مثال میزان وزنی که برای یک میلگرد شماره 12 در نظر گرفته شده است 11 کیلوگرم است. این جدول ها بر اساس استانداردها و میانگین تولیدات هر کارخانه مشخص می شود. نکته قابل توجه این است که وزن های درج شده در این جداول با محصولات تولیدی ممکن است دارای اندکی تلورانس وزنی باشند. معراج گلستان با تولید میلگرد هایی با کیفیت محبوبیت زیادی در بازار فروش میلگرد نصیب خود کرده است. برای محاسبه وزن میلگرد ها فرمول ها و روش های متعددی وجود دارد. برخی از این روش ها سخت و پیچیده هستند. در هنگام خرید در رابطه با وزن میلگرد خریداران محبورند به مقادیر وزنی که کارشناسان فروش به آن ها می دهند اعتماد کنند. این در حالی است با روش ها و فرمول هایی می توان از وزن این محصول اطمینان حاصل کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت آهن آلات و میلگرد می توانید به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پخش مراجعه کنید.

بررسی جدول وزنی میلگرد معراج گلستان

وزن میلگرد چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه ساده وزن میلگرد های ساده و یا آجدار می توان قطر آرماتور را به توان دو رساند و حاصل را بر عدد 162 تقسیم کرد. وزن میلگرد های کارخانه ها با هم یکی نیست و معمولا دارای تفاوت هایی است. وزن میلگرد های حرارتی را می توان با استفاده از فرمول هایی و اطلاعات دقیقی از طول و تعداد آرماتور ها محاسبه نمود. وزن میلگرد ها بر اساس استاندارد هایی مشخص می شوند. کارخانه های سازنده موظف هستند که این میلگرد ها را بر اساس این استاندارد های لازم تولید کنند. به طور مثال وزن هر میلگرد 14 باید بین 13 تا 14 کیلوگرم باشد. میلگرد هایی که دارای وزن بیشتری هستن به تبع دارای قیمت بیشتری هم هستند. کارخانه معراج گلستان دارای میلگرد هایی با وزن بالایی هستند و از متریال اولیه مرغوبی برای آن ها استفاده می شود. برای تهیه انواع میلگرد معراج گلستان می توان از راه های متعددی اقدام به خرید نمود. فروشگاه اینترنتی آهن پخش یک از مهم ترین مراکزی است که انواع میلگرد معراج گلستان را در تیراژ بالا به فروش می رساند.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)