وزن میلگرد پرشین | جدول وزن میلگرد 10، 16 و 18 میلگرد پرشین

 یکی از نکاتی که در هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه داشته باشید، وزن استاندارد میلگرد است. شما باید قبل از خرید هر محصول، قیمت و همچنین وزن استاندارد آن را بدانید و با سایر برندها مقایسه کنید تا بتوانید یک خرید حرفه‌ای داشته باشید. میلگرد پرشین فولاد یکی از میلگردهای موجود در بازار فولاد است که می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز، گزینه مناسبی باشد. اما در هنگام خرید میلگرد فایکو، کدام یک از مشخصات این محصول برای شما مهم است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ویژگی و مشخصات میلگرد فایکو و جدول وزنی این محصول صحبت کنیم.

وزن میلگرد پرشین

ویژگی و استانداردهای میلگرد فایکو

قبل از هرچیز به این اشاره کنیم که کارخانه میلگرد فایکو در سال 1365 در تاکستان تاسیس شد و در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارد. این محصول مطابق با استاندارد ملی به شماره 3132 در سایزهای 8 الی 32 و به صورت آجدار گرید A3 تولید و ورانه‌ی بازار فولاد می‌شود. یکی از ویژگی‌های این میلگرد این است که آزمون‌های کشش و خمش روی میلگرد انجام می‌شود تا مقاومت لازم را داشته باشد.

جدول وزن میلگرد پرشین

اطلاع از وزن مقاطع فولادی در زمان خرید یکی از مهمترین مسائلی است که همواره باید مد نظر داشته باشید. در جدول زیر وزن میلگرد پرشین نسبت به برندهای دیگر مانند میلگرد ذوب آهن آورده شده است.

جدول وزن میلگرد پرشین

با توجه به جدول بالا می‌توان متوجه شد که وزن میلگرد به دلیل نزدیک بودن به جدول اشتال، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. به عنوان مثال، وزن میلگرد 20 پرشین به صورت کامل با جدول اشتال مطابقت دارد. قیمت میلگرد پرشین به دلایل مختلفی مانند نوسانات ارزی، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه و... متغیر است. به طور کلی با توجه به وزن میلگرد پرشین، خرید این محصول می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های شما مقرون به صرفه باشد. برای خرید و سفارش میلگرد پرشین می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
3 از 5 (2 امتیاز)