قیمت ورق شیروانی طرح سفال در تبریز

ورق فولادی انواع مختلفی دارد و معمولا هر کدام برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی، ورق‌ها با دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می‌شوند. شاید تا به حال در مورد ورق‌های شیروانی چیزی شنیده باشید. ورق شیروانی به یکی از انواع ورق‌ رنگی گفته می‌شود که کاربرد خاصی دارد. این نوع ورق، دارای طرح های متفاوتی مانند سفال، سینوسی، ذوزنقه، شادولاین، کرکره‌ای و ... است که درفرم‌های مخصوص ساخته می‌شوند. در این مطلب به بررسی قیمت ورق شیروانی طرح سفال در تبریز می پردازیم.

قیمت ورق شیروانی طرح سفال

ورق شیروانی همان‌طور که از اسم آن مشخص است؛ معمولا در ساخت شیروانی کاربرد دارد و اصلا برای این منظور تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود. امروزه در اکثر مناطقی که باران‌زا هستند از این نوع ورق‌ها استفاده‌های زیادی می‌شود؛ چرا که هم با صرفه هستند هم در مقابل باران و برف دوام زیادی دارند. استفاده از ورق‎های شیروانی مزیت‎های زیادی به همراه دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • دارای زیبایی ظاهری
  • وزنی سبک
  • قیمت نسبتا مناسب
  • بسیار ایمن در مقابل باد شدید و یا زلزله
  • عدم تغییر رنگ (در شرایط نامطلوب)
  • نصب آسان و سریع
  • دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و یا حتی زنگ‌زدگی
  • دارای عمر طولانی (حدود 30 سال)

قیمت ورق شیروانی طرح سفال در تبریز با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. این عوامل می‌تواند بسته به رنگ و فرم شکل‌دهی ورق گالوانیزه متفاوت باشد. شما با خرید این محصول علاوه بر ظاهر زیبا، می‌توانید از ویژگی‌های بسیار ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

قیمت ورق شیروانی طرح سفال 

آهن پخش عرضه ورق شیروانی طرح سفال در تبریز

آهن پخش به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه عرضه ورق شیروانی طرح سفال در تبریز فعالیت دارد. اگر قرار است که این نوع ورق را خریداری کنید؛ لازم است حتما در مورد انواع آن، ابعاد و ضخامت‌های این محصول هم اطلاعاتی داشته باشید. کارشناسان ما به صورت روزانه قیمت این محصول را در سایت در جدولی جداگانه به روز رسانی می‌کنند. شما هر مان که بخواهید این محصول را خریداری کنید به راحتی می‌توانید از قیمت روز آن مطلع شوید و یا حتی برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن پخش در تماس باشید.

کلام آخر در خصوص ورق شیروانی طرح سفال در تبریز

ورق شیروانی انواع مختلفی دارد که در پایان بد نیست نگاهی گذرا به معرفی انواع این نوع ورق داشته باشیم.

ورق طرح سفال
این نوع ورق یکی از معروف‌ترین ورق‌های شیروانی است که زیبایی ظاهری زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت نسبت به سایر انواع ورق های شیروانی، قیمت بالاتری دارد. با اینکه بسیاری از افرادی که در حوزه آهن آلات فعال هستند و مرتبا در حال خرید این نوع ورق هستند، ترجیح می‌دهند ورق طرح سفال شیروانی را انتخاب کنند؛ چرا که بادوام است و از مرغوبیت بالایی هم برخوردار است.

آهن پخش عرضه ورق شیروانی طرح سفال در تبریز 

ورق طرح سفال ژنوا
ورق طرح سفال ژنوا، جدیدترین نوع ورق شیروانی است که در اکثر موارد برای ساخت سقف شیروانی ویلا و یا حتی آلاچیق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ورق با نام «طرح سفال ایتالیایی» هم شناخته شده است و در دو عرض 100 و 125 سانتی متر تولید می‌شود.

ورق طرح سفال پالرمو
این نوع ورق سقف شیروانی، به ورق سفال سوئدی و ژاپنی معروف است. استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد و باعث بالارفتن سرعت اجرای پروژه می‌شود. علاوه بر این، ورق طرح سفال پالرمو باعث می‌شود که سازه مورد نظر ضد زلزله شود و مقاومت و دوام بالایی در برابر عوامل خارجی داشته باشد.

ورق طرح سفال پرچین
ورق شیروانی طرح سفال پرچین، در اکثر موارد در سردرها، پوشش پارکینگ و یا حتی ساخت سقف استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های برتر این نوع ورق، این است که از ورود جریان هوا به سطح زیر آن ممانعت می‌کند.

آهن پخش عرضه ورق شیروانی طرح سفال در تبریز 

ورق شادولاین
معمولا از گذشته تاکنون از این نوع ورق، برای تولید ساندویچ پنل استفاده می‌شد. امروزه بیشترین کاربرد ورق شادولاین، ساخت سقف است. ضخامتی که برای ورق شادولاین در نظر گرفته می‌شود؛ بین 0.5 و 0.7 است و این ورق ها در برابر نور آفتاب مستقیم، خط و خش، زنگ زدگی و... مقاومت بالایی دارند.

ورق کرکره سینوسی
یکی دیگر از وزق‌های طرح شیروانی، ورق کرکره سینوسی است که از لحاظ طولی هیچ محدودیتی ندارد. این نوع ورق در عرض‌های 1000 و 1250 میلیمتر تولید می‌شود و ضخامت آن 0.04 تا 0.6 میلیمتر است که با توجه به نیازتان هرکدام را که بخواهید می‌توانید خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
4 از 5 (4 امتیاز)