قیمت لوله گاز کچو

یکی از چیزهایی امنیت یک ساختمان را می تواند به خطر بیندازد، لوله های گازی است. اگر این لوله ها به درستی نصب نشوند و یا از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، می توانند مشکل ساز باشند و تلفاتی را به وجود آورند. به همین جهت لوله گازی کچو از بهترین کالاهای کارخانه کچو است که با بهترین کیفیت تولید می شوند. برای گاز رسانی ساختمان ها در حالت کلی لوله های API را به کار می برند. لوله های گازی به طور عمده از فولاد کربن و طبق استانداردها ساخته می شوند.
از آنجایی که این لوله ها کاربردهای گسترده ای دارند، قیمت لوله گاز کچو بسیار مهم است. قیمت این محصول همچون دیگر محصولات فولادی به مواردی از جمله قیمت جهانی فولاد، بازار ارز و بورس کالا، نرخ دلار و... بستگی دارد؛ به همین دلیل نمی توان برای آن قیمت ثابتی بیان کرد. البته آهن پخش با ارائه محصولات خود با قیمت مستقیم از درب کارخانه، قیمت لوله گاز کچو را بسیار مناسب کرده است. آهن پخش برای اینکه هزینه محصولات افزایش پیدا نکند، واسطه ها را حذف کرده است و قیمت لوله گاز کچو هم در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است.

لوله گاز کچو

کارخانه کچو از به نام ترین کارخانه های تولیدی بین کارنجات موجود است. برای تهیه و ساخت این محصول که از لوله های درزدار و سبک است، بعد از آنکه ورق های فولادی گرم را برش دادند به وسیله یک سری غلتک موازی این ورق های رولی را تاب گیری می کنند تا اگر در حین برش کاری، انحنایی در برخی از نقاط ورق به وجود آمد، حذف شود.
فرم دهی این ورق های فولادی با استفاده از دستگاه فرمینگ انجام می شود و این دستگاه لبه ها را به همدیگر نزدیک می کند. در این مرحله ورق به شکل حرف یو انگلیسی می شود. پس از آن لبه های آن ها جوشکاری می شود و اضافه های جوشکاری گرفته می شود. در آخر این لوله ها توسط آب و صابون خنک می شوند و پس از آن در طول های 6 متری قطعه قطعه می شوند.

لوله گاز کچو

خرید لوله گاز کچو

قیمت این محصولات به طور مستقیم تحت تاثیر نوسانات دلار هستند و به هر اندازه که نرخ دلار افزایش یابد، هزینه این محصولات نیز بالا می رود. برای خرید این محصول از آهن پخش مهم نیست در چه شهری هستید، در هر کجای ایران که باشید، آهن پخش این محصول را با بسته بندی مناسب برای شما ارسال می کند. برای خرید اینترنتی به هر سایتی اعتماد نکنید و ابتدا از معتبر بودن آن مطمئن شوید. آهن پخش ارائه دهنده محصولات فولادی با قیمت بسیار مناسب است و سال ها است در این زمینه تجربه کسب کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید
4 از 5 (1 امتیاز)