ورق رنگی رشت

ورق رنگی رشت که به صورت تکنیکی رنگ آمیزی شده و به فروش می رسد، دارای کاربردهای متنوعی است. از جمله ویژگی مهمی که این ورق ها دارند این است که به دلیل پوشش دهی سطح ورق با رنگ، در مقابل خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند.

ورق رنگی رشت

ورق رنگی در رشت ضخامت های مختلفی دارد. ضخامت این ورق ها مطابق با استاندارد و بین 20 تا 70 میلی متر است. عرض این ورق ها 100 و 125 سانتی متر بوده و دارای قابلیت شکل دهی هستند. این ورق ها در صنعت بسیار پر کاربرد بوده و برای ساخت بدنه یخچال، آبگرمکن، بدنه کامپیوتر، سقف و بدنه کارگاه و انبار، اتاقک خودرو، کابینت، کانتینر و بسیاری دیگر از موارد استفاده می شوند و کاربرد دارند.
ورق رنگی رشت در رنگ ها و شکل های متنوعی تولید می شود. این ورق ها در بیش از 15 رنگ در بازار وجود دارند و جنس رنگ ورق ها می تواند مختلف باشد که پلی اورتان، پلی استر، پلی وینیل کلراید و اپوکسی از جمله آن هاست.

ورق رنگی رشت
همانطور که گفتیم ورق رنگی در شکل های مختلفی تولید می شود. کرکره ای، ذوزنقه، سینوسی، شادولاین، تیزه، فلاشینگ و چند طرح دیگر همگی اشکال ورق رنگی در رشت هستند. ورق های رنگی علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، نسبت به انواع دیگر ورق ها زیبا بوده و محبوبیت بالایی در بازار دارند. عمر بالای این ورق ها و هزینه پایین تولید و نگهداری آن ها مزیت دیگری است که می توان برای آن ها ذکر کرد. رنگ آمیزی این ورق ها موجب آلودگی پساب های شیمیایی نشده و در نتیجه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.
در صورتی که قصد خرید ورق فولادی دارید می توانید به فروشگاه آهن پخش مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده انواع ورق و جزییات و قیمت آن ها، از کارشناسان بخش فروش برای راهنمایی کمک بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
5 از 5 (1 امتیاز)