ورق گالوانیزه برش خورده

مدیر مهندسی ذوب آهن اصفهان، مهندس یوسف زاده خبر ساخت تسمه تیر ورق برای برش انواع ورق در این کارخانه مانند ورق گالوانیزه برش خورده را داد.
یکی از مشکلاتی که در تولید ورق گالوانیزه برش خورده به اندازه موردنظر وجود دارد این است که هنگام برش ورق، زائده های برش در سطح کناری ورق موجب ناهمواری آن می شود و به طور کامل نمیتوان آن ها را برطرف کرد. همچنین مشکل دیگری که وجود دارد قطع و وصل پیوسته و پر تکرار جوشکاری روی ورق های برش خورده است. این دو مشکل موجب کاهش سطح ایمنی سازه می شود و با استفاده از تسمه می توان ایمنی را تا بیش از 50 درصد بالا برد.

ورق گالوانیزه برش خورده در ذوب آهن اصفهان

ورق گالوانیزه برش خورده

مهندس یوسف زاده بیان کرد که کارکنان مدیریت این کارخانه کار طراحی فنی و اجرایی برای تولید این محصول در نورد 650 را انجام دادند. همچنین اظهار داشت ذوب آهن اصفهان برای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و تضمین امنیت سازه ها، تسمه های تولید شده را مطابق با اندازه و ابعاد مورد نیاز و استانداردهای شناخته شده ساخته و بدون نیاز به برشکاری تولید می کند.
مهندس یوسف زاده ادامه داد: استفاده از تیر ورق در تمام دنیا بر اساس استانداردهای خاص بوده و بر طبق مقررات نظام مهندسی ساختمان برای تامین آرامش خاطر جامعه انجام می شود. طبق برآوردی که مدیر مهندسی نورد بیان کرد مصرف این تسمه ها در کشور به حدود 200 هزار تن در سال خواهد رسید و بیان کرد: مهندسی نورد آماده تولید و تحویل انواع تسمه های موردنیاز مشتری است.
از این تسمه ها برای برش انواع ورق مانند ورق گالوانیزه برش خورده استفاده می شود. در گذشته استفاده از ورق فابریک نسبت به ورق برش خورده به دلیل ابعاد دقیق و سطح بدون شکستگی و صاف، ارجحیت داشت اما امروزه با تولید این تسمه ها می توان از ورق گالوانیزه برش خورده استفاده کرد و از بالا رفتن هزینه ها جلوگیری کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)