وزن میلگرد ساده | جدول وزن میلگرد 6، 8، 10، 12، 20 و 25 ساده

هنگام خرید میلگرد موارد متعددی مد نظر قرار می گیرند. از کیفیت و نوع میلگرد گرفته تا وزن آن از جمله عواملی محسوب می شوند که برای خرید می توانند اثر گذار باشند. بررسی جدول وزن میلگرد ساده کمک می کند تا بتوانید اطلاعات کافی در مورد انواع میلگرد 6، 8، 10، 12، 20 و 25 ساده به دست آورید. نوع طراحی میلگرد ساده به گونه ‌ای است که بر اساس استاندارد ملی ایران بدون آج و با سطحی صاف تولید می شود. با توجه به مقاومت بسیار بالای میلگرد ساده در سایزهای مختلف و دوام بسیار بالایی که دارد، می تواند تحمل کند بار مکانیکی را به مقدار قابل توجهی در سازه افزایش دهد. این شرایط موجب می شود در کنار موارد مختلف، برای خرید میلگرد در سایزهای مختلف، وزن آن به عنوان یکی از المان های کاربردی برای تضمین کیفیت مورد تحقیق قرار گیرد. امروزه انواع میلگرد در سایزهای در 6، 8، 10، 12، 20 و 25 با گریدهای مشخص توسط کارخانجات مختلف تولید می شوند. جدول وزن میلگرد به خریداران کمک می ‌کند تا بدون استفاده از فرمول های خاص بتوانند اطلاعات کافی در مورد وزن انواع میلگرد به دست آورند.

وزن میلگرد ساده

جدول وزن میلگرد ساده

عوامل مختلفی مانند طول و سایز میلگرد در وزن میلگرد اثرگذار هستند. مطابق با فرمول های خاص، وزن میلگرد را محاسبه می کنند. برای تولید میلگردها استاندارد خاصی در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا قطر و اندازه میلگردها طبق استانداردی با نام دین در نظر گرفته می شود. مجموعه آهن پخش برای سهولت در کار شما، جدول وزن میلگرد ساده در اندازه های مختلف و گریدهای گوناگون را ارائه داده است. برای اطلاع از وزن هر شاخه میلگرد، بدون نیاز به استفاده از فرمول های تخصصی می توانید خرید خود را انجام دهید. در کنار این مورد با توجه به اینکه چندین کارخانجات فولاد و آهن در کشور وجود دارد، محصولات تولید شده توسط آن ها ممکن است از نظر ویژگی و وزن با هم متمایز باشند. به همین علت تمام اطلاعات مورد نیاز شما را ما در جدول وزن میلگرد ساده و آجدار قرار داده ایم.

جدول وزن میلگرد ساده

وزن میلگرد 10 ساده 6 متری

بیان توضیحات مختصر در مورد وزن میلگرد 10 ساده 6 متری و محاسبه دقیق آن به فعالان در حوزه عمرانی و ساخت و ساز کمک می ‌کند تا برای خرید خود بتوانند انتخابی مناسب داشته باشند. جدول وزن میلگرد ساده در سایزهای مختلف و با ابعاد گوناگون به شما این امکان را می دهد که بتوانید وزن میلگردهای مختلف را به راحتی دریابید. با توجه به این که وزن میلگرد 10 ساده نسبت به میلگردهای دیگر سبک تر است، برای زمینه های کاری مختلف مانند رابیتس کاری و همچنین ساخت مصنوعات فلزی، بهترین گزینه بیان می شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار میلگردها و خرید این مقاطع فلزی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آهن پخش، نیاز خود را برطرف کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
3 از 5 (2 امتیاز)