وزن میلگرد ظفر بناب | وزن میلگرد 8، 12،10، 14، 16 و 18 بناب

میلگرد بناب یکی از میلگردهای شناخته شده در بازار فولاد است که از نظر وزنی به جدول اشتال نزدیک است. این میلگردها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. مجتمع فولاد ظفر بناب از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرد. این مجتمع فولادی علاوه بر میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی هم تولید می‌کند و ظرفیت آن در سال به 200 هزار تن می‌رسد. از تولیدات این کارخانه می‌توان به میلگردهای آجدار A3 در سایز 8 الی 32 اشاره کرد. از این میلگردها معمولا در عملیات صنعتی و ساختمانی می‌توان استفاده کرد. علامت ZN.CT درج شده روی میلگرد بناب نشان دهنده اصالت این کالا است. بسته‌بندی میلگردهای این کارخانه از طریق بندیل‎بندی است. وزن هر بندیل از 2.5 تا 5 تن متغیر است.

وزن میلگرد ظفر بناب

جدول وزن میلگرد ظفر بناب

وزن میلگرد یکی از مواردی است که می‌تواند متاثر از سایز و طول میلگرد باشد. میلگردهای ظفر بناب از جمله میلگردهایی هستند که با توجه به قیمتی که دارند، از وزن مناسبی برخوردارند. در جدول زیر می‌توانید وزن میلگرد بناب را در سایزهای مختلف مشاهده کنید. مطابق با این جدول، وزن میلگرد 14 به جدول اشتال نزدیک‌تر است و به عنوان میلگرد سبک شناخته می‌شود. در حالی که میلگرد 18 بناب، حدود 2 کیلوگرم با جدول اشتال اختلاف دارد. در حالت کلی می‌توان گفت که وزن این میلگرد استاندارد است و با توجه به نوع پروژه و همچنین محیط آن، میلگرد ظفر بناب می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

جدول وزن میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد بناب

به طور کلی میلگردها یکی از محصولاتی هستند که قیمت آن‌ها با توجه به پارامترهای مختلف متغیر است. قیمت مواد اولیه میلگرد، قیمت های جهانی، هزینه‌های حمل و نقل همگی در قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میلگرد بناب و وزن این محصول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد. میلگرد ظفر بناب به این دلیل که دارای قیمت مناسبی است . همچنین از وزن استاندارد برخوردار است، می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنعتی گزینه مناسبی باشد. بنابراین اگر می‌خواهید این محصول را خریداری کنید، بهتر است قبل از آن از جدول وزنی این محصول، ویژگی و قیمت روز میلگرد ظفر بناب مطلع باشید تا بتوانید یک خرید خوب و حرفه‌ای را تجربه کنید. شما عزیزان می‌توانید بعد از مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌ها برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
4 از 5 (3 امتیاز)