قیمت حلب در گیلان

شهرهای شمالی کشور به دلیل بارندگی زیادی که دارند نیاز مبرمی به سقف شیروانی دارند. این شهرها در واقع پرمصرف ترین شهرها در زمینه استفاده از حلب شیروانی هستند و آن را در اندازه ها و مدل های گوناگون مورد استفاده قرار می دهند. حلب به ورق های فلزی گفته می شود که به صورت گالوانیزه در آمده اند. این ورق های فلزی معمولا از فلز آهن یا آلیاژهای آهن همچون فولاد تولید و در طرح های متنوع و مدل های گوناگون به بازار فروش عرضه می ‌شوند. در ادامه این مقاله در مورد قیمت حلب شیروانی و حلب کرکره ای اطلاعات بیشتری را برای شما آماده کرده ایم. اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف حلب شیروانی را دارید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

قیمت حلب شیروانی در گیلان

همانطور که قبلا هم گفتیم ورق و یا به عبارتی حلب شیروانی به ورقه های آهن و یا فولاد گفته می شود که در ابتدا گالوانیزه و سپس فرم دهی شده و تغییر شکل پیدا کرده اند. این ورق ها را در فرم های مختلف و در رنگ بندی های گوناگون به بازار عرضه می کنند. در اصل قیمت آن هم به فرم، و هم به رنگ بندی آن بستگی دارد. البته قیمت گذاری حلب شیروانی به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها به صورت مختصر و مفید اشاره کرده‌ ایم.

قیمت حلب شیروانی در گیلان 

مهمترین فاکتور موثر در قیمت حلب شیروانی در گیلان ضخامت ورق است. این ورق ها در ضخامت 1 میلیمتر الی 0.3 میلیمتر تولید می ‌شوند که هرچقدر ضخامت حلب بیشتر باشد قطعا وزن آن و در پی آن قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.
عامل موثر دیگر که در قیمت گذاری حلب شیروانی تاثیر دارد، طرح ورق است. ورق های شیروانی در طرح‌ های مختلفی تولید می ‌شوند که از جمله این طرح ‌ها می ‌توان به حلب کرکره ای، حلب سفالی و حلب ذوزنقه ای اشاره کرد. هر کدام از این طرح ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود و در پی آن دارای قیمت های منحصر به فرد خود هستند.
داشتن یا نداشتن رنگ نیز در قیمت گذاری محصول تاثیر مستقیم دارد. در بسیاری از مواقع ورق های حلب که برای شیروانی تولید شده‌ اند رنگ‌ آمیزی می ‌شوند. این رنگ در کیفیت های مختلفی روی ورق حلب اعمال می‌ شود. در صورتی که کیفیت رنگ آمیزی ورق در نوع درجه یک و عالی باشد قطعا ورق حاصل نیز قیمت بالاتری نسبت به ورق های بدون رنگ خواهد داشت و در پی آن جنبه های زیبایی شناختی و دوام و عمر آن نیز بیشتر خواهد بود.


 قیمت حلب کرکره ای رشت

قیمت حلب کرکره ای رشت

یکی از فراوان ترین و محبوب ترین حلب های مخصوص شیروانی در رشت، حلب کرکره ای است. در بسیاری از مواقع تنوع ورقه های حلب مخصوص شیروانی باعث سر در گم شدن خریداران می ‌شود. ما در این مقاله ترجیح داده ایم که در مورد حلب کرکره ای و قیمت آن بیشتر صحبت کنیم تا شما بتوانید با دید بازتر خرید خود را انجام بدهید.

قیمت گذاری حلب کرکره ای در رشت مانند دیگر آهن آلات و مقاطع فولادی در حال نوسان است. به دلیل اینکه ورق حلب از آهن و فولاد تولید می ‌شود، به صورت روزانه قیمت گذاری می شود. هر روز به دلیل تغییرات قیمت ارز و همچنین نوسانات تورم بازار جهانی، قیمت فولاد و آهن آلات دستخوش تغییر می شود و حلب نیز از این قاعده مستثنا نیست.
اما فاکتورهای دیگری هم در قیمت حلب کرکره ای موثر هستند. هر چقدر که دوام و مقاومت ورق در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی بیشتر باشد قیمت محصول نیز به مراتب اضافه خواهد شد.
طول ورق حلب نیز در قیمت محصول تاثیر بسیار زیادی دارد و غالبا عرض و طول این ورق ها به صورت استاندارد در نظر گرفته می‌ شود. اما طول ورق را می توان بنا به سفارش مشتری تغییر داد. به همین جهت نیز هر چقدر که طول ورق بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت حلب کرکره ای رشت 

حلب کرکره ای در دو نوع فولادی و آهنی تولید می شود و هر دو نوع نیز دارای درجه بندی های مختلفی از لحاظ کیفیت است. هر چقدر که جنس به کار رفته در تولید حلب بهتر باشد قطعا قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین حتما در هنگام خرید به درجه یک بودن جنس محصول مورد نظر خود نیز توجه کنید.
در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر در مورد قیمت حلب کرکره ای داشتید می توانید از طریق وبسایت فروشگاهی ما با کارشناسان فروش آهن پخش در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در مورد حلب شیروانی مورد نیاز و مناسب برای محل زندگی تان راهنمایی کنند. همچنین هزینه های باربری و حمل و نقل نیز بسته به مسافت متغیر بوده و هر مشتری می بایست قبل از دریافت قیمت حلب خود در مورد مسافت و محل تحویل کالا نیز اطلاعات خود را به صورت کامل ثبت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قیمت حلب کرکره ای رشت و خرید آن، با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی آهن آلات آهن پخش تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
2 از 5 (10 امتیاز)