ورق رنگی اهواز

ورق رنگی اهواز کاربرد های مختلفی دارد. تولید انواع سقف، پوشش نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، بدنه سوله، کارگاه و انبارها، از کاربرد های این ورق در ساختمان می باشد. همچنین این ورق ها در ساخت لوازم خانگی استفاده می شوند. اجاق گاز، بدنه یخچال و فریزر، آبگرمکن و بسیاری از وسایل برقی دیگر از ورق رنگی ساخته می شوند. ورق رنگی در صنایع فلزی و حتی حمل و نقل نیز استفاده می شود. تجهیزات اداری، بدنه رایانه، کابینت، اتاقک خودرو، ساخت کانتینر تنها موارد معدودی از کاربرد های این ورق می باشد.

ورق رنگی اهواز

ورق رنگی در اهواز

ضخامت پوشش رنگ روی سطح بالای ورق های رنگی، بین 20 تا 25 میکرون است و در سطح پایینی یا پشتی این مقدار از 7 تا 15 میکرون متغیر است. ضخامت ورق رنگی اهواز از 20 تا 70 میلی متر بوده و در 15 رنگ در بازار وجود دارد.
تنوع در رنگ، فرم و ضخامت این ورق ها باعث شده است از ورق های رنگی برای کاربردهای مختلفی استفاده شود. همچنین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بودن، استفاده آسان، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و زیبایی این ورق ها، موجب محبوبیت زیاد آن ها در بازار نسبت به انواع دیگر ورق ها شده است. هزینه تولید و نگهداری ورق رنگی پایین بوده و عمر بالایی دارند. در بدترین شرایط این ورق ها بین 20 تا 30 سال عمر می کنند. مزیت دیگر استفاده از این ورق ها، فرم پذیری آن ها و قابلیت سفارش دهی در انواع رنگ هاست. پوشش ورق های رنگی مناسب بوده و به راحتی می توان در فرورفتگی ها و گوشه ها از آن ها استفاده کرد. این ورق ها با تکنیک های خاصی رنگ آمیزی می شوند و آلودگی پساب های شیمیایی ندارند و به محیط زیست صدمه ای وارد نمی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
4 از 5 (1 امتیاز)