قیمت قوطی ستونی 20

قوطی ستونی 20 دارای یک شکل هندسی جعبه ای مانند است و در زمره پرفروش ترین و پر مصرف ترین محصولات صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. این محصول بسته به کاربرد و نوع آن در سایز های متفاوتی تولید شده است، روش های تولید قوطی ستونی امروزه به دو روش انجام می شود، این دو روش عبارت است از:

  • روش مستقیم
  • روش غیر مستقیم

در نظر داشته باشید که ضخامت و ابعاد قوطی های ستونی بسیار متنوع است و از آن ها در مصارفی مانند ساخت درب و پنجره و غیره بهره گیری می کنند. شما عزیزان می توانید برای تهیه قوطی ستونی در سایزهای مختلف به فروشگاه اینترنتی آهن پخش مراجعه نمایید.

تنوع سایز قوطی ستونی 20 

قوطی ستونی 20 در زمره قوطی های مربع و مستطیل شکل قرار دارد، این قوطی در اندازه های بلند نیز تولید می شود. ابعاد قوطی ستونی 20 عبارت است از:

  • سایز 120 در 120
  • سایز 140 در 140

تنوع سایز قوطی ستونی 20 

کاربرد های قوطی ستونی 20 

همانطور که از نام این قوطی می‌ توان حدس زد به عنوان ستون در سازه ها به کار گرفته می شود و کاربرد های متنوعی دارد، از جمله این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از قوطی ستونی 20 در لوازم پزشکی (برای ساخت مدل های گوناگون تخت های تاشو و ثابت مراکز درمانی، استفاده برای تولید تجهیزات حمل و نقل بیمار، استفاده برای تولید تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم های مورد نیاز آن ها و غیره)
  • استفاده در صنایع اتومبیل سازی (استفاده برای ساخت اتاق مدل های مختلف اتومبیل و انواع باربند های خودرو)
  • استفاده در ساخت لوازم آموزشی (استفاده برای تولید مدل های مختلف صندلی فلزی و میز ها، مدل های مختلف نیمکت و میز های تحریر، تولید مدل های مختلف تجهیزات آزمایشگاهی آموزشی و غیره)
  • استفاده در ساخت لوازم خانگی (استفاده برای تولید مدل های مختلف تختخواب های فلزی، مدل های گوناگون میز های غذا خوری فلزی، مدل های مختلف زیر پایه ها، انواع مبلمان فلزی، مدل های مختلف جالباسی، ساخت انواع یخچال، انواع پلوپز، انواع اجاق گاز، انواع کابینت های آشپزخانه و غیره)
  • استفاده برای تولید لوازم تفریحی-ورزشی (استفاده در تولید تجهیزات بدنسازی واقع در پارک ها، ساخت و ایجاد ایستگاه‌ ها، تولید وسایل باشگاه های ورزشی، ساخت شهر بازی، ساخت انواع سایبان به خصوص در سواحل، ساخت انواع مجتمع های تفریحی، ساخت انواع صندلی، ساخت تالار ها، ساخت انواع آلاچیق ها و غیره)
  • استفاده در ساخت ادوات کشاورزی و صنعتی (استفاده برای ساخت مدل های مختلف ماشین آلات صنعتی، ساخت پایه های نگهدارنده، ساخت انواع جرثقیل های سقفی و دروازه ای، ساخت محافظ، ساخت قفسه های داخل انبار، ساخت ستون های مختلف، ساخت تابلو های برق و غیره).

قوطی ستونی 20 و کاربرد های آن  

مشخصات فنی و قیمت قوطی ستونی 20

این قوطی ضخامتی در حدود 2 میلی متر دارد و طول آن به 6 متر می رسد. وزن هر شاخه 6 متری این قوطی ستونی تقریباً معادل 7/350 کیلو گرم می باشد. بسته بندی که برای فروش قوطی ستونی 20 وجود دارد، دارای 144 عدد قوطی می باشد و وزن تقریبی هر بسته نیز در حدود 1060 کیلوگرم یا (1 تن و 60 کیلو گرم) می باشد.
همانطور که مستحضر می باشید امروزه مقاطع فولادی دارای نوسانات شدید قیمتی هستند و مستقیماً با قیمت و نوسانات ارزی بالا و پایین می شوند. در نظر داشته باشید که قیمت واحدی برای این محصولات وجود ندارد، بنابراین برای دریافت و مشاهده قیمت قوطی ستونی 20  و قیمت پروفیل حتماً باید به سایت آنلاین فروش آهن آلات آهن پخش مراجعه کنید و قیمت لحظه ای این محصول را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که عموماً به دلیل بالا رفتن قیمت این محصولات این گونه مصالح را از قبل تهیه می کنند تا در طول اتمام پروژه نوسانات قیمتی را حس نکنند.

به این مطلب امتیاز دهید
0 از 5 ( امتیاز)